Stein Anders Solgård

Autorisasjon (2006)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Stein Anders Solgård er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stein Anders Solgård

Veldig god lege

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Eriksen. Han er hyggelig, tar seg tid til alle mulige spørsmål og husker deg fra gang til gang. Men er samtidig effektiv og flink.
Selve legesenteret er også veldig bra. Du kan fikse mye over sms, jeg får alltid time raskt og det er sjelden venting før timen.

Til saken

Denne legen kaster ikke bort tiden på koseprat. Dyktig og grundig lege som virker oppvakt.

Han skriver fort og helt uten skrivefeil, noe som er svært sjelden og tyder på god utdannelse!

Dere som klager på at han ikke er empatisk nok eller bruker for lite tid på å høre på dere. Gå heller til en psykolog! Jeg vil ha en faglig dyktig lege som ikke lar meg vente i tre kvarter (som min forrige lege). Og empati har han i massevis.

6 minutter!!

Har vært hos han kun en gang da min fastlege var borte. Jeg hadde tre ting jeg ville ta opp, bl.a veggedyrstikk(som jeg fant ut i ettertid).
Jeg var der inne i 6!! minutter, og det jeg endte opp meg var allergimedisin for myggstikk selv om jeg visste det ikke var mygg jeg hadde blitt stukket av.
Dette er en lege som ikke bryr seg.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen

Eriksen er en dyktig og grundig lege, jeg opplevde å bli tatt seriøst og nøye fulgt opp. Han lytter og tar tak i problemer, jeg får ikke skrytt nok av han. Jeg har bodd mange steder i landet og hatt forskjellige leger, men aldri vært så strålende fornøyd med en fastlege før. For meg har det å få Eriksen som fastlege vært ett vendepunkt i mitt liv. Personlig har jeg alltid syntes det har vært vanskelig å snakke om problemer, hos Eriksen ble jeg sett som ett menneske, henvist og undersøkt. Han har virkelig stått på for att jeg skal få riktig hjelp, idag gleder jeg meg over livet og er tilbake i 100% jobb igjen. Han tar seg god tid, lytter og gir gode råd for hvordan man kan ta tak i livet sitt, som har gitt meg innsikt i hva jeg kan gjøre for å få det bedre med egen innsats, hvis ikke hadde jeg ikke vært her idag. Eriksen kan virkelig være stolt av den jobben han gjør, og jeg gir han de aller beste anbefalinger. :-)

For kjapp og dømmende

Legen:
Han er alt for kjapp og effektiv. Dømmer raskt. Setter seg ikke inn i deg som pasient, bare dømmer raskt. Lytter ikke ordentlig. Får ikke den kontakten jeg ønsker.

Legekontoret:
Selve kontoret er svært automatisert og effektivt, noe som er veldig deilig. Man betaler i automat. Kan få time på SMS.