Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Autorisasjon (2002)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Arne Olav Sjøtun Fagermoen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arne Olav Sjøtun Fagermoen

Den aller beste

Arne Olav er virkelig en fantastisk lege. Jeg er utrolig lei meg for at han sluttet på Romsås legesenter. Han tok seg alltid god tid, var empatisk, hyggelig, nøye. Hele familien har gått til han i flere år. Mulig vi bytter legesenter, selv om det blir lenger reisevei, for han er verdt det.

den beste legen jeg har hatt.

Alltid lyttende, hjelpsom, respektfull og faglig svært dyktig.

Svært god lege

Det er godt og trygt å samarbeide med Fagermoen. I de tilfeller hvor han ikke har dyp kunnskap (ingen kan eller bør si de vet alt) har han satt seg inn i problemet og funnet anbefalinger. Han er god til å lytte og man føler at man blir stolt på og respektert. Han henviser lett til andre når han selv ikke kan hjelpe. En av de få leger jeg har møtt som virker villig til å hjelpe og lar pasientens egen diagnose telle.

Hyggelig lege

Veldig hyggelig lege, men jeg har blitt skremt til tider av kunnskapen han besitter som omhandler enkelte medisiner. Opplevd flere ganger at han har sagt feil om både virkestoff og effekt/bieffekter. Ellers tar han ting på alvor og effektiv på timebesøk. Ventetiden på kontoret er som regel rundt en time. Telefonkøen på kontoret har dog blitt mye bedre.

Lyttende

Lytter til min kompetanse på området uten å føle seg truet. Hører på det jeg har å si. Møter bruker med utviklingshemming med respekt og på det nivået denne trenger. Tar initiativ til et godt samarbeid og følger opp der han sier han skal følge opp,