Jannicke Bjørklund Fredriksen

Vestre Aker Legesenter

2000

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo
Jannicke Bjørklund Fredriksen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jannicke Bjørklund Fredriksen

Dyktig lege

Jeg hadde en komplisert sykdom, trengte en dyktig lege og ble anbefalt Jannicke. Hun tok seg tid til å sette seg inn i situasjonen min og ikke bare be meg komme tilbake neste gang hvis problemet fortsatte.
Hun ser pasienten, gir pasienten tid, lytter, bryr seg og kan behandle mennesker.

På legenes pensum vil jeg anta at et eller annet fag handler om kommunikasjon med pasientene, i så fall er Jannicke fasiten på hvordan dette gjøres i praksis. Den lille ekstra ventetiden var verdt hvert eneste minutt for min del.

Dyktig og imøtekommende!

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege og et legesenter som etter at jeg byttet til denne legen! Det kan være noe ventetid, men jeg har alltid fått time på dagen, senest dagen etter, i hastetilfeller. Under graviditet har de tatt alle mine henvendelser alvorlig og jeg har blitt prioritert. Det samme når det gjelder timebestilling til sønnen min. Det har hendt at jeg har måtte gå til en annen lege, men ser ikke på dette som noe problem, de er alle veldig dyktige!

Jannicke er rolig, forståelsesfull og kompetent. Føler meg i veldig trygge hender når jeg er hos henne, kunne ikke vært mer fornøyd!

Stort pluss for hyggelige sekretærer, både i skranken og over telefon!

Dyktig lege

Jannicke er er dyktig lege. Hun hører på det du sliter med og er kjempe flink til å utrede deg om det trengs. Er veldig fornøyd med henne, hun er en behagelig person å ha som fastlege. Noe som er minus ved legesenteret er den ene sekretæren som jobber der som kan være frekk og uhøflig på telefon, hun er meget bombastisk og krass i stemmen. Virker ikke som hun verken har tid eller lyst til å prate med deg når du endelig kommer igjennom på telefon. Alle de andre sekretærene som jobber der er super søte, så det er synd at en person kan ødelegge så mye.

Fantastisk

Dyktig, kunnskapsrik, empatisk og gir gode råd!

Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig for at du skal føle deg ivaretatt.

God og blind lege, men nesten aldri får time hos henne.

Først, er det nesten umulig å få tak i noen over telefon, noen ganger, tar det over en halv time i kø!
Når de svarer endelig, er det ikke alltid hyggelig og høflig svar/tone som blir brukt.
Det tar tid, lang tid for å få en time hos Jannicke (opptil noen måneder), og som vanlig, får du (ikke et valg), og blir satt opp med en annen lege innen dette legekontoret.
Får aldri svar fra lab eller resept fornyelser eller noe annet, da bør du ringe selv (og bli klar for å stå i kø).