Jannicke Bjørklund Fredriksen

Autorisasjon (2000)

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo
Jannicke Bjørklund Fredriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jannicke Bjørklund Fredriksen

Dyktig, kunnskapsrik og vennlig lege

Jannicke har vært min fastlege i ca. 20 år. Hun har alltid vist stor kunnskap i alt hun har undersøkt meg for. Hun henviser videre, følger opp og er en unik fastlege.

Skuffet

Det er altfor lang telefontid og resepsjonen er dårlig bemannet. I tillegg er de frekke og lite behjelpelige når de først svarer på telefonen.

Fastlegen jobber kun 2 dager i uken og er umulig å få tak i. Henvisninger, tilbakemeldinger og m.m. blir ikke tatt tak i skikkelig. Fastlegen er ofte forsinket. Aldri vært inne til tiden.

Veldig hyggelig dame og helt sikkert dyktig, men føler ikke at man blir tatt på alvor. Må si at jeg er skuffet og glad jeg har byttet fastlege.

Empatisk og rolig, men svak på oppfølging

"Ser" pasienten, bruker god tid. Setter seg godt inn i problemstillingen. Tillitvekkende under konsultasjonen. Men: Har flere eksempler på at hun ikke gir tilbakemelding på prøvesvar, glemmer å henvise (f.eks. hvis det først skal tas prøver e.l). Har forsøkt å følge opp selv, men vanskelig siden kommunikasjon med legesekretæren kan være en utfordring , og legen ved flere anledninger ikke har ringt tilbake når jeg har minnet på at jeg mangler prøvesvar eller henvisning.

Dyktig lege

Jeg hadde en komplisert sykdom, trengte en dyktig lege og ble anbefalt Jannicke. Hun tok seg tid til å sette seg inn i situasjonen min og ikke bare be meg komme tilbake neste gang hvis problemet fortsatte.
Hun ser pasienten, gir pasienten tid, lytter, bryr seg og kan behandle mennesker.

På legenes pensum vil jeg anta at et eller annet fag handler om kommunikasjon med pasientene, i så fall er Jannicke fasiten på hvordan dette gjøres i praksis. Den lille ekstra ventetiden var verdt hvert eneste minutt for min del.

Dyktig og imøtekommende!

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege og et legesenter som etter at jeg byttet til denne legen! Det kan være noe ventetid, men jeg har alltid fått time på dagen, senest dagen etter, i hastetilfeller. Under graviditet har de tatt alle mine henvendelser alvorlig og jeg har blitt prioritert. Det samme når det gjelder timebestilling til sønnen min. Det har hendt at jeg har måtte gå til en annen lege, men ser ikke på dette som noe problem, de er alle veldig dyktige!

Jannicke er rolig, forståelsesfull og kompetent. Føler meg i veldig trygge hender når jeg er hos henne, kunne ikke vært mer fornøyd!

Stort pluss for hyggelige sekretærer, både i skranken og over telefon!