Jannicke Bjørklund Fredriksen

Postboks 159 0701 Oslo
Jannicke Bjørklund Fredriksen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jannicke Bjørklund Fredriksen

Dyktig og imøtekommende!

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege og et legesenter som etter at jeg byttet til denne legen! Det kan være noe ventetid, men jeg har alltid fått time på dagen, senest dagen etter, i hastetilfeller. Under graviditet har de tatt alle mine henvendelser alvorlig og jeg har blitt prioritert. Det samme når det gjelder timebestilling til sønnen min. Det har hendt at jeg har måtte gå til en annen lege, men ser ikke på dette som noe problem, de er alle veldig dyktige!

Jannicke er rolig, forståelsesfull og kompetent. Føler meg i veldig trygge hender når jeg er hos henne, kunne ikke vært mer fornøyd!

Stort pluss for hyggelige sekretærer, både i skranken og over telefon!

Dyktig lege

Jannicke er er dyktig lege. Hun hører på det du sliter med og er kjempe flink til å utrede deg om det trengs. Er veldig fornøyd med henne, hun er en behagelig person å ha som fastlege. Noe som er minus ved legesenteret er den ene sekretæren som jobber der som kan være frekk og uhøflig på telefon, hun er meget bombastisk og krass i stemmen. Virker ikke som hun verken har tid eller lyst til å prate med deg når du endelig kommer igjennom på telefon. Alle de andre sekretærene som jobber der er super søte, så det er synd at en person kan ødelegge så mye.

Fantastisk

Dyktig, kunnskapsrik, empatisk og gir gode råd!

Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig for at du skal føle deg ivaretatt.

God og blind lege, men nesten aldri får time hos henne.

Først, er det nesten umulig å få tak i noen over telefon, noen ganger, tar det over en halv time i kø!
Når de svarer endelig, er det ikke alltid hyggelig og høflig svar/tone som blir brukt.
Det tar tid, lang tid for å få en time hos Jannicke (opptil noen måneder), og som vanlig, får du (ikke et valg), og blir satt opp med en annen lege innen dette legekontoret.
Får aldri svar fra lab eller resept fornyelser eller noe annet, da bør du ringe selv (og bli klar for å stå i kø).

Flink og hyggelig

Hadde Jannicke som fastlege en periode innimellom permisjonene hennes, da jeg slet med depresjoner og energitap. Fikk mye god hjelp og gode brev og henvisninger til NAV og DPS.