Jannicke Bjørklund Fredriksen

Tlf: 22 51 41 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jannicke Bjørklund Fredriksen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jannicke Bjørklund Fredriksen

Dyktig og imøtekommende!

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege og et legesenter som etter at jeg byttet til denne legen! Det kan være noe ventetid, men jeg har alltid fått time på dagen, senest dagen etter, i hastetilfeller. Under graviditet har de tatt alle mine henvendelser alvorlig og jeg har blitt prioritert. Det samme når det gjelder timebestilling til sønnen min. Det har hendt at jeg har måtte gå til en annen lege, men ser ikke på dette som noe problem, de er alle veldig dyktige!

Jannicke er rolig, forståelsesfull og kompetent. Føler meg i veldig trygge hender når jeg er hos henne, kunne ikke vært mer fornøyd!

Stort pluss for hyggelige sekretærer, både i skranken og over telefon!

Dyktig lege

Jannicke er er dyktig lege. Hun hører på det du sliter med og er kjempe flink til å utrede deg om det trengs. Er veldig fornøyd med henne, hun er en behagelig person å ha som fastlege. Noe som er minus ved legesenteret er den ene sekretæren som jobber der som kan være frekk og uhøflig på telefon, hun er meget bombastisk og krass i stemmen. Virker ikke som hun verken har tid eller lyst til å prate med deg når du endelig kommer igjennom på telefon. Alle de andre sekretærene som jobber der er super søte, så det er synd at en person kan ødelegge så mye.

Fantastisk

Dyktig, kunnskapsrik, empatisk og gir gode råd!

Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig for at du skal føle deg ivaretatt.

God og blind lege, men nesten aldri får time hos henne.

Først, er det nesten umulig å få tak i noen over telefon, noen ganger, tar det over en halv time i kø!
Når de svarer endelig, er det ikke alltid hyggelig og høflig svar/tone som blir brukt.
Det tar tid, lang tid for å få en time hos Jannicke (opptil noen måneder), og som vanlig, får du (ikke et valg), og blir satt opp med en annen lege innen dette legekontoret.
Får aldri svar fra lab eller resept fornyelser eller noe annet, da bør du ringe selv (og bli klar for å stå i kø).

Flink og hyggelig

Hadde Jannicke som fastlege en periode innimellom permisjonene hennes, da jeg slet med depresjoner og energitap. Fikk mye god hjelp og gode brev og henvisninger til NAV og DPS.

En god lege

Jannicke Fredriksen er en god lege, veldig imøtekommende, tar deg på alvor. Hun har et hyggelig vesen, og tar seg tid til å høre og snakke. Et stort minus er at hun er slurvete med tiden, så det har hendt at jeg har måttet vente nesten en time. Dessuten er helsesekretærene der helt grusomme.

Alt i alt anbefaler jeg legen, men synes det er negativt med somlingen.

Ikke helt fornøyd

Er blid og imøtekommende, men lite allsidig kompetent. Flink med de typiske "kvinneproblemene", men utover det har jeg fått lite hjelp. Lite tiltak til å komme med løsninger.Følger heller ikke opp behandling.

I tillegg er en av de som jobber i resepsjonen, en av de mest ufordragelige helsesekretærene jeg noen gang har møtt på. Diskresjon er ihvertfall et fremmedord.

Fantastisk lege!

Jeg har gått til Jannicke i snart 10 år, og kommer aldri til å bytte til en annen lege. Hun er svært dyktig, empatisk og har en herlig personlighet. Jeg har slitt med en alvorlig sykdom, men har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er flink med oppfølging, og tar symptomer hos meg alvorlig. En fantastisk lege og person!

God kommunikasjon

Lett tilgjengelig både avtaler over tif og akuttavtaler ved konsultasjoner. Henviser raskt ved behov. God oppfølging med etterfølgende konsultasjoner hvis behov. Er veldig "til stede" ved samtaler. God til å lytte og til å forstå problemstillinger. Teamet rundt er effektive med prøvetaking og lett tilgjengelig på telefonen. Akuttime dagen etter henvendelse. Vanlig konsultasonstime 1 til 2 uker etter kontakt.

Dyktig fastlege

Tar seg alltid tid, og har fulgt opp 110% hva prøveresultater og annet vedrører.
Også en flott lege å ta med barna til.
Selv om jeg må bruke tid på reisevei, er jeg så fornøyd at jeg aldri kunne tenke meg å bytte fastlege.
Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege!

Har gått hos Jannicke i lit over 1 år og synes hun har hvert en fantastisk sympatisk og dyktig lege under min sykdomstid.

Kan varmt anbefalle til alle å enhver!

En omsorgsfull og god lege

Jannicke er absolutt den triveligste legen jeg har hatt. Jeg føler at jeg fritt kan komme med alle problemer til henne og alltid bli tatt på alvor. Jeg oppfatter henne som dyktig - flink til å sende videre, omsorgsfull og hun tar seg alltid tid.
Til tider er det litt lang ventetid for å få time hos henne, men det er det verd.

En flott fastlege!

Jannicke er en god fastlege som lytter til pasienten og alltid tar seg tid. God som gull :)

Fornøyd

Har hatt Jannicke som fastlege i flere år. Føler meg alltid velkommen hos henne. Har blitt videresendt til spesialist de gangene hun ikke har kunnet hjelpe. Flink til å lytte. Hun har flere ganger ringt og gitt resultater fra prøvesvar pr telefon.

Eneste negative er at det ofte er stor pågang hos henne, men det er jo fordi hun et så populær. Jeg komme uansett ikke til å bytte!

Super fastlege

Kjempeflink og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid, lytter og gir utfyllende råd, virker også som hun kan tenke litt utenfor den tradisjonelle boksen. Jeg opplevde at hun var ærlig om det hun ikke kunne gi sikre svar på noe jeg opplevde som mer tillitvekkende. Fulgte opp personlig på telefon eller brev ifm prøvesvar o.l.
Jeg byttet kun pga flytting, og kan anbefale Jannicke på det varmeste!

Velger å behode Jannicke tross lang reisevei

Er så fornøyd med Jannicke at jeg nekter å bytte!

Fantastisk dame, som virkelig bryr seg om pasientene sine.

Når jeg kommer til Jannicke med det som måtte være, så er hun alltid forståelsesfull og lytter til det jeg har å si. Hun er flink, og sender videre til andre dersom det er noe som hun ikke kan svare på selv, og hun følger opp. Hun har alttid fulle lister, men det løser seg som regel uansett.

Hyggelig og hjelpsom

Hadde Jannicke som vikar for fastlege for noen år siden. Ble tatt på alvor og fikk mye hjelp (depresjon/utbrenthet med en del diffuse symptomer).