Rolf Christofer Raddum Frog

Rolf Christofer Raddum Frog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

Lite fleksibel og opplevdes lite oppdatert.

Hjelpsom og kunnskapsrik på etablert legevitenskap. Opplevdes lite fleksibel, overraskende konservativ, og utdatert i forhold til kosthold. Har et spesielt smalt toleranse-vindu for mot-argumentasjon.

Opplevde han som travel og som at han valgte enkle og kjappe løsninger.

Ellers, sikkert en hyggelig type.

Trygg, kunnskapsrik og en likandes kar.

Jeg flyttet til Oslo og var heldig som har fått Raddum Frog som ny fastlege - kvalitetsbevisst, lyttende, flink kommunikator og bruker den tid som trengs.

Dyktig!

Hatt Frog som fastlege siden han begynte på Vinderen legekontor. Han følger opp, tar deg seriøst og lytter til deg som pasient, være seg småting eller kroniske plager. Gir tilbakemeldinger via pasientpost og generelt lett å komme i kontakt med/få time. Setter også veldig pris på at man som regel ved ø-hjelp kommer til han hvis han er tilstede.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Frog er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han er oppmerksom, sympatisk og virker oppriktig interessert, og jeg har aldri måttet vente lenge på time. Jeg har som pasient følt meg ivaretatt og sett ved hvert eneste besøk (som i løpet av 2-3 år har rukket å bli blitt ganske mange). Jeg er dessverre nødt til å bytte fastlege grunnet flytting, og kan på det varmeste anbefale Frog som fastlege.

Sympatisk og dyktig

Dr. Frog er den aller beste legen jeg har møtt. Han er lyttende, kunnskapsrik og oppmerksom. Han vekker umiddelbart tillit og har en vennlig og imøtekommende innstilling til sine pasienter.