Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Meget flink

Kan virkelig anbefale henne. Føler meg meget godt ivaretatt. Hun er lyttende og har meg som pasient i fokus.

Nedlatende og dømmende

Jeg ble sendt til Suzana fordi min fastlege ikke hadde ledige timer. Opplevde at hun bagetelliserte mine plager og istedenfor å lytte på det jeg kom for å få hjelp til opplevde jeg at hun umiddelbart ble irritabel og nedlatende. Jeg går veldig sjeldent til legen, så det kostet meg mye å booke og stille opp i den legetimen. Dette ble en utrolig utrivelig opplevelse og det føles belastende å ikke bli trodd når man ikke i form.

Fantastisk lege

Empatisk, tar deg på alvor, faglig sterk. Jeg føler jeg blir møtt med respekt.
Anbefales på det sterkeste

Great!

She is wonderful. I moved away from the Ensjø area a long time ago, but kept her as my fastlege despite the inconvenient travel time. When I was pregnant and got Covid, she called me every day until I was over the worst of it. She genuinely cares and listens. Would absolutely recommend!

Trygg, omsorgsfull og grundig

Suzana er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har stålkontroll, lytter og tar seg tid til deg. Hun er ærlig og direkte, og kjempe flink med barn! Hun har fulgt opp meg i to svangerskap og gitt den beste oppfølgingen av meg i etterkant. På Ensjø legesenter var hun uheldig med de som jobbet i skranken, som jeg opplevde som nedlatende og lite interesserte i å yte god service. Nå har hun byttet legekontor og jeg har flyttet fra Oslo. Heldig er hennes nye pasienter som får en kunnskapsrik og dyktig fastlege:)