Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Nøye og pliktoppfyllende

Hun har tid til å høre på brukerne, og forklarer det som gjelder sykdommen brukeren har og hvordan medisinene virker.

Frekk og snakker nedlatende

Har hatt Sizana som fastlege en stund men hadde ikke behov å bruke henne. Da jeg ble syk for første gang etter lenge og var hos Suzana jeg opplevde henne som en som ikke vil lytte til problemer. Hun var veldig opttat av å fortelle meg at sykdomen min er bare en småting og at hun selv har hatt det verre men hun har vært på jobb både syk og med feber fordi folk må jobbe og bør ikke klage hele tiden (jeg var borte fra jobben bare 2 dager som følge av sykdomen og brukte egenmld.). Hun snakket veldig nedlatende med meg og jeg gikk derfra med tårer i øynene.

Beste fastlegen jeg har hatt

Suzana er en fantastisk dyktig, trygg og imøtekommende fastlege som jeg opplevde tok meg på alvor. Hun lytter og gjør at jeg som pasient føler meg trygg, sett og ivaretatt. Jeg føler meg veldig heldig som har henne som lege.

Jeg gir topp score takket være henne. De som jobber i skranken derimot opplevde jeg som nedlatende og sinte.

Veldig god lege

En veldig dyktig lege som lytter på deg og setter pasient først. Føler meg heldig å ha henne som legen min.

Utrygt

Jeg hadde lenge et godt inntrykk av denne legen. I de siste årene har jeg opplevd henne som nedlatende, sint og verbalt aggressiv om du spør om flere ting eller har et problem som ikke raskt lar seg løse. Det har også vært vanskelig å få henvising til spesialisthelsetjenesten. Jeg har ikke fått den hjelpen jeg forventet. Vil ikke anbefale denne legen.