Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Anbefales

Jeg kan ikke få fullrost Suzana nok! Fra første dag er jeg blitt mottatt med en ivaretagelse og en respekt som jeg ikke tidligere har opplevd hos leger før. Hun er alltid godt forberedt, tar seg god tid til å lytte, og gir en følelse av trygghet og tillit. Hennes vurderinger har for meg vært utelukkende positive, og jeg stoler 100% på hennes faglige dyktighet. Jeg er svært takknemlig for å ha Suzana som min fastlege.

Dyktig og empatisk lege

Av fastlegene jeg har hatt i Oslo, er Suzana den beste. Hun virker dyktig, tar seg tid til å lytte og er den mer enpatiske legen jeg har møtt. Hun ser faktisk på deg når du snakker til henne istedet for å se ned på pc'en. Suzana er også barnelege på Helsfyr helsestasjon og kan absolutt anbefales som fastlege for små også.
Jeg har for det meste vært der i forbindelse med graviditet eller sykt barn.

Det øvrige personalet (legesekretærer) på Ensjø legesenter varierer fra veldig dyktige og hyggelige til det helt motsatte, dessverre.

Får alltid hastetime på dagen (til barn).

Av og til lang ventetid.

Ikke fornøyd - byttet fastlege

Jeg må dessverre si at jeg ikke var videre fornøyd med Gojkovic som fastlege. Fikk alltid følelsen av at hun ikke lytter/ser den store sammenhengen. Hun henger seg for eksempel opp i en liten uvesentlig detalj, og kjører på utifra denne. Uansett hvor mye man forsøker å forklare problemet føler man at man sitter igjen med at hennes ører har hørt noe helt annet.

Ble ikke tatt alvorlig, og følte hun var arrogant og bagatelliserende. Fikk rett ut beskjed om at det ikke var flere prøver å ta for et bestemt helseproblem. Min nye lege virket betenkt da hun ikke engang hadde tatt blodprøver..

Ellers må jeg stille meg helhjertet bak personen som sier at servicen er elendig på dette legesenteret. Er man nødt til å ringe legen om morgenen må man stå en halvtime + i kø, og i luken gidder de ikke ekspedere deg før de har brukt laaaaaaaaang tid på det de "driver" med. På luken står det et skilt: "Ikke bank på ruten, vi ser deg" For en vits!

Har også alltid måttet vente lenge over tiden for å bli tatt inn til timen, også da jeg hadde dagens første mulige time.

Styr unna dette senteret. Uprofesjonell følelse.

Den beste legen jeg har hatt :)

Stoler virkelig på at hun utreder alle muligheter av sykdommer. Blir sendt til spesialister og hun tar blodprøver og finner ut hvilke behandlinger, medesiner som trengs. Hun bruker den tiden som er nødvendig og jeg føler meg trygg på at hun "ser" meg. Håper hun blir værende på Tøyen i mange mange år :)

Den dårligste legen jeg har hatt.

Jeg var hos Suzana for første gang pga. at min fastlege vær på ferie og jeg likte ikke hvordan jeg ble behandlet. Den legen er svært arrogant og mangler evner til å kommunisere. Etterhvert ble jeg tilbudt av personalet å være hos henne igjen. Det jeg takket med en stor NEI. Hun er ikke å anbefale i det hele tatt.