Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

En fantastisk lege- anbefaler på det sterkeste!

Empatisk sterk, lyttende, tar deg på alvor, er grundig, tar nødvendige prøver, sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Hun verken minimaliserer eller overdriver den aktuelle problematikk. Trygger ved behov/undersøker nøye ved behov. Forstår godt helheten ift behandling, dvs. både somatisk og psykisk helse. Har kun gode ord å si om denne legen. Anbefaler på det sterkeste!

Varierende ift inntrykk når det gjelder resten av legestaben på legesenteret. Enkelte i respesjonen er ikke dyktige, men enkelte er det. Velger allikevel dette senteret ene og alene pga Suzana G.

Det som trekker ned i denne vurderingen handler ikke om denne legen, men om enkelte i resepsjonen og enkelte andre leger på senteret,

ubehagelig møte

Jeg har hatt suzanna som lege i ca ett år, men har ikke hatt behov for å dra til henne før denne sommeren da jeg ble påkjørt av en bil. I og med at legen var på ferie på dette tidspunktet fikk jeg time hos en vikar ved navnet Maida Sarancic. Etter å ha ventet i 50 minutter over avtalt tid (i ett tomt venteværelse) var det enderlig min tur. Inne på kontoret ble jeg møtt av en lege som knapt så på meg da hun spurt hvorfor jeg hadde kommet. Jeg prøvde å forklare sammenhengende hele historien bak ulykken og skadene jeg hadde blitt påført, men ble hele tiden avbrutt da hun knapt snakket norsk, ikke kunne skrive på en datamaskin eller ordlegge seg, hele mine 20 minutter inne på kontoret brukte hun på å konsentrere seg om disse utfordringene at hun knapt rakk å se på skadene jeg hadde på kroppen eller undersøke meg, jeg gikk ut derfra med en sykemelding på to dager og en anbefaling om å spise paracet og ibux.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Jentene i resepsjonen derimot....... Hadde fått sparken av meg.

Uprofesjonell

Uprofesjonell, frekk og respektløs, tok ikke problemene mine på alvor (angst og depresjon), dårlig til å lytte.
Umulig å komme gjennom på telefon, lange ventetider. Styr unna dette legesenteret, elendig service.

Grei

Grei lege, hun har tatt meg på alvor og viste at hun brydde seg. Dessverre har resepsjonen elendig service. Tilgjengelighet på telefon er utrolig dårlig. Lang ventetid til legetime (over 2 uker). Dårlig system for bestilling av legetime på internett. Har vært bort i en hyggelig person i administrasjonen en gang men totalt sett er inntrykket av administrasjonen i legesenteret negativt.