Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Anbefaler på det sterkeste!

Den flinkeste legen jeg har hatt! Hun hører virkelig på pasientene sine, og er hyggelig og engasjert.
Jeg er en kresen pasient, men har altid hatt kun god erfaring med Suzana. Hvis du er ofte på legebesøk, og hvis du har en lang journal, er du trygg i hennes hender!

Anbefales ikke på det sterkeste

Hun var lite imøtekommende, sympatisk, eller omgjenglig person. Hadde gått med mageproblemer over lang tid å hadde håpet på løsning etter at jeg byttet fastlege, noe jeg angret raskt. Vet ikke hva slags forhold de har til denne legen, men hadde tatt det med en klipe salt. Styr unna!

Den beste legen jeg har hatt:)

Hun er meget profesjonell og imøtekommende. Man får følelsen av å bli tatt på alvor og hun stresser ikke for å bli ferdig med konsultasjon.
Empatisk og kunnskapsrik lege.
Hun er vår familielege - hele familien benytter seg av hennes tjeneste.

En veldig god lege

Suzana forstår hvordan det er å være forelder til et lit barn for første gang. Aldri noe problem å komme til henne, ingen bekymring for liten. Kan anbefales på det varmeste, især om du har barn.

Bra lege

Er veldig fornøyd med å ha byttet til Suzana, hun er god lege - får som regel raskt time, hun er hyggelig og virker faglig dyktig. Anbefaler henne gjerne:-)