Katongola Hamba

Autorisasjon (1992)

Haugenstua Legesenter DA Telefonnummer23 34 41 0023 34 41 ...
Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Katongola Hamba er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Katongola Hamba

God behandling

Har vært vår fastlege for hele familien de siste 15 årene og vi er kjempe fornøyde. Vi kunne ikke tenke oss en annen lege. Er faglig dyktig og følger opp godt. Kan være litt ventetid men det er verdt det, bedre å vente å få god hjelp!

Høflig, smilende . . .

Ja, smilende, pratsom, men utrolig glemsk! Lover å gjøre ting, som aldri skjer. Og kontordamene er til lite hjelp og.

Distré til tider

han er alltid forsinket og det er ikke alltid det passer. Han er distré og ofte må jeg be om prøver etc selv.

Veldig bra lege, både som fagperson og menneske.

Vi som har deg som lege kan ikke være mer heldig med å ha deg som vår fastlege. Han er flink til å lytte, så det kan ta litt tid å komme inn, men den halvtimen ekstra er det verdt. Dr.Hamba er han flink til pushe videre på de andre spesialistene som han sender deg til hvis du ikke får svar eller hører fra de. Slik at du føler deg ivaretatt. Han er hjelpsom, faglig dyktig og har en god porsjon godt humør, slik at du kommer ut med et smil om munnen. Jeg føler at jeg har god dialog og kommunikasjon med legen slik at jeg kan spørre når som helst og få et godt svar. Legekontoret der Hamba jobber må derimot få seg online system slik at legetimer og den slags blir anno 2014 og ikke før 2.v.k. Det tar for lang tid å komme gjennom på telefonen på Haugenstua legesenter. Helsesekretærene klarer ikke å ta unna i høysesong. De bør kunne operere med mail og elektronisk bestilling online. Dr.Hamba ligger foran de andre der som gjør seg tilgjengelig.

Flink lege

Veldig fornøyd med Hamba. Jeg og familien min har hatt han som fastlege siden fastlege ordning ble innført selv om vi har flyttet til en annen kommune.