Eivind Heggedal

Autorisasjon (2006)

Eivind Heggedal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

Lite troverdig

Jeg føler at jeg ikke kan stole på legens uttalelser. Han ser ikke engang på meg (når jegg har fysiske plager). Sist jeg ar på besøk ble det ikke stilt noen spørsmål og jeg ble på ingen måte undersøkt. Oppleves som best til å skrive ut resepter og sykemeldinger selv når jeg ikke ønsker det. Jeg fikk skrevet ut sykemelding uten at han engang spurte hva jeg jobber med.

Dårlig lege.

Følger ikke opp kronisk sykdom med undersøkelser
eller prøver,virker ikke opptatt av det medisinske.
Jeg føler meg dårlig ivaretatt som pasient,må skifte til en bedre fastlege,slik at sykdommen holdes i sjakk,og
jeg som pasient har det best mulig.

Forferdelig lege

Jeg skiftet till Heggedal da min fastlege gikk av med pensjon. Heggedal virker fullstendig uinteressert i meg som pasient, og virker rett og slett irritert om jeg tar opp noe som ikke her veldig konkret (eks lungebetennelse) eller som han ikke vet svaret på. Han virker som om han ikke har peiling på faget sitt. Han bruker så lite tid som mulig når jeg er der, selv om jeg tror jeg er en helt vanlig pasient, vanlig høflig og sånn. Sist endte det med at han ropte inn ny pasient mens jeg var på kontoret hans - uten å avslutte med meg først og uten å avtale noe videre (jeg skulle ta blodprøver da jeg har en hoste) etter blodprøver. Da hadde jeg vært inne på kontoret han i kanskje 5 minutter. Svært uhøflig og uinteressert, rett og slett, så jeg har byttet fastlege for både meg og min sønn nå.

Veldig bra fastlege

Han er en god lytter og samtalepartner. Etter at den forrige legen gikk av med pensjon, så kunne ikke jeg fått en bedre erstatter. Dessuten har Heggedal humoristisk sans. Det er jo bra i all elendigheten man kan komme opp i.

Feiende flott fastlege

Min kone, min sønn ovn jeg har brukt Dr. Heggedal i en årrekke. Får alltid time svært raskt. Minimalt med ventetid på venterommet Alltid hyggelig og imøtekommende. Kjapp med å henvise hvis nødvendig. Viser interesse og er lett å snakke med. Har et lite akvarium, noe som har vært til stor glede for den minste. Heggedal (Heggis internt i familien) kan trygt anbefales!