Eivind Heggedal

Autorisasjon (2006)

Eivind Heggedal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Heggedal

hyggelig lege

Har inntrykk av at han ikke bruker de nyeste medisinene på markedet , men
de som har vært i mange år. jeg ønsker de siste på markedet,de er som regel de beste.
Han er hyggelig , men virker ikke helt oppdatert på nye medisiner.
Skifter fort tema fra hva konsultasjonen gjelder.
Mitt fokus er på hvorfor jeg er hos legen,hans fokus er på noe annet,og snakker gjerne om det.

Hyggelig, men virker faglig svak.

Hyggelig, lett å prate med, men har ikke tatt på meg alle de årene jeg har gått der. En lege kan vel ikke kjenne sin pasient uten å undersøke vedkommende for de plager man har. Virker faglig fjern og lite interessert, men lyser opp når han får prate om andre ting. Dårlig til å stille diagnose og uhøflig når man stiller for vanskelige spørsmål. Timene hans som skal være et kvarter, blir veldig ofte kortet ned. Kan han ikke svare på spørsmål sender han deg ut med en litt sur mine. Som lege vil jeg ikke anbetale han, som person er han hyggelig.

Hyggelig først men med tiden annerledes

Jeg opplevde at jeg hadde fått verdens hyggeligste lege og det varte et par år men så begynte det å forandre seg gradvis. Jeg har vært smertepasient i mange år og plutselig en dag forandret legen tablettdosen min til halvparten uten å prate med meg om dette i det hele tatt. Hadde det ikke vært for at jeg også har en smertespesialist så hadde det blitt veldig ille for han gjorde dette rett før han dro på 4 ukers ferie. Da jeg ville snakke om det kalte han meg for utidig og var ganske irritabel. Jeg synes ikke dette er måten å gjøre det på.

Den Beste Legen som finnes!!

Fantastisk hyggelig Lege,som tar sin profesjon meget seriøst,samtidig som man alltid er på bedre humør når man går enn når man kom. Han begynner antagelig å bli veldig populær fordi det var enklere å få en akutt-time der tidligere....uansett så tar han seg god tid når man er der til tross for at han er meget presis. Har aldri ventet mer enn max 5 min. På toppen av alt er det veldig hyggelige kontor-søstre der og fine lokaler. Dr. Heggedal og Lilletorget Legekontor kan trygt anbefales!

Mine beste anbefalinger

Jeg føler meg kjempe heldig som har funnet en så god lege!

Eivind Heggedal er både dyktig (god på å stille riktig diagnose, gi riktig behandling, evt henvise videre til riktig spesialist), "ser deg" som pasient og tar deg på alvor.

Jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlig her.