Tor Christian Hegna

Autorisasjon (2003)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Tor Christian Hegna er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tor Christian Hegna

Seriøs og dyktig fastlege

Tor Hegna leverer lang over det jeg forventer av et ellers sedat helsevesen. Glimrende oppfølging, gode diagnoser og gjennomgående seriøsitet. Jeg har tidligere hatt leger som har foreslått alternative behandlinger og konsultasjoner på grensen til homeopati, hvilket er helt uakseptabelt. Dr. Hegna baserer seg på faktuell og vitenskapelig medisin, er tydelig i sin kommunikasjon og har gjennomgående anbefalt dyktige spesialister i sine henvisninger.

Topp oppfølging!

Måtte møte fastlege for første gang siden ordningen ble innført. Fikk enkelt satt opp første møte og fikk helt utmerket behandling - diagnose satt med en gang og medisiner kunne hentes ut i etasjen under umiddelbart. Ble rutinemessig fulgt opp i etterkant - bra! Anbefales!

Føler meg svært godt Ivaretatt !

Byttet til Dr. Hegna for snaut et år siden. Har hatt smerter i brystet i flere år uten at noen leger har greit å finne ut hva som har feilet meg. Fikke diagnose og behandling iløpet av første konsultasjon - fantastisk
taknemmelig !
Kan ellers nevne mellom 2-3 dager ventetid på konsultasjon. Litt lang ventetid på telefon ..

Dyktig, men svak tilgjengelighet

Hegna er en dyktig lege og kan trygt anbefales. Han er god til å ta tak i problemer en ikke med én gang finner ut av. Han er imidlertid noe tilbakeholdende med å ta prøver ved langvarige infeksjoner. Tåsenklinikken har imidlertid gjennomgått en omorganisering på administrasjonssiden, og denne har slått uheldig ut. Det er umulig å komme til på telefonen, hvilket er uakseptabelt. Fysisk fremmøte er helt nødvendig. Dessuten er dessverre enkelte personer i luken lite seviceminded og noen ganger tildels ufine. Det er blitt veldig streng siling på øyeblikkelig hjelp, og ventetiden på ordinær time er minimum 2-3 uker. Så hvis en trenger hyppige legebesøk uten altfor lang ventetid, er dette senteret ikke å anbefale.

nesten umulig å komme til

Har hatt et barn som har vært syk over flere måneder og har måttet vente i tre uker for å få legetime hos min fastlege. Da vi endelig kom til, spurte han om vi heller kunne gå til en student, noe som jeg synes var sjokkerende ettersom jeg har gitt beskjed om hva problemet er da vi bestilte time og at det ikke er første gang barnet mitt har vært syk på denne måten. jeg tror faktisk vi oftere har vært hos student enn hos selve legen! Jeg synes legen var irritabel og ikke villig til å forstå min bekymring ved å ha hatt et barn som har vært sykt så lenge. Jeg synes ikke han har vært slik tidligere. Hele vår familie bytter nå lege.

Har ventet opp til 2 timer på telefonen for å få snakke med resepsjonen, nesten umulig å komme til og kort telefontid.