Kathleen Susan Henriksen

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Fantastisk!

Kathleen er en super fastlege. Hun tar deg på alvor, har kunnskap, og er trygg på sitt arbeid. Anbefaler henne på det varmeste!

Absolutely amazing

I cannot recommend Kathleen Hendriksen highly enough. First of all, she is a native English speaker, so if you are an international student, she's a wonderful choice.

As others have said, she is direct, but for me, that's a plus. She won't waste time coddling your feelings--if there's a problem, she'll investigate it and make you better. She isn't afraid to order tests or write referrals, and her knowledge of medicine, Norway, and the health system is amazing.

In all of my interactions with her, Kathleen has been polite and professional, but she's also warm and comforting--in her own way. I've never been rushed out of her office--even when she's running late, she always takes the time to fully understand why I've come.

If you're a hypochondriac and just want your fastlege's undying patience and attention, maybe don't choose her. If you want someone who will take care of you when you need it, speaks English perfectly (and Norwegian, I should mention--she's lived here for a long time), and is incredibly experienced, choose Kathleen.

I'm dreading the day I finish my studies and have to lose her as my fastlege. I've never had a better doctor in Norway.

(I should mention that SiO Helse has issues with running behind, having long queues for the phone lines, and taking forever to get an appointment, but that's not Kathleen's problem--that's just how SiO Helse is)

Kjempe fornøyd med Kathleen!

Kathleen var min fastlege i 4 år og jeg kan anbefale henne på det varmeste. Hun forklarte alt og svarte på alt jeg måtte lure på. Hun er direkte og går rett på sak, noen kan sikkert oppfatte det som lite empatisk, men jeg synes hun er utrolig dyktig og er storfornøyd. Dessverre er jeg ikke student lenger og må derfor bytte lege.

Aldri blitt tatt imot på en mindre empatisk måte

Jeg gikk til henne for første gang angående et "psykisk problem" som jeg anser min rødming i sosiale settinger for å være, og jeg hadde mannet meg opp masse fordi jeg vet mange ikke forstår hvor vondt dette problemet kan være. Hun henviste meg til hjertespesialist fordi hun ikke ville gi meg betablokkere uten å se at jeg kom til å takle det (slik jeg forstod det). Jeg følte meg ledet i feil retning da jeg (som forventet) fikk høre at jeg var hjertefrisk og likevel ikke fikk hjelp til rødmingen min (med betablokkere som jeg ba om), og heller ingen andre behandlinger ble foreslått! Da hun i tillegg mer enn en gang indikerte at jeg hadde tatt opp dette med andre leger og gikk til henne som om jeg var en "luring", fikk hun meg til å føle meg som en "junkie" som om det var B-preparater jeg ba om...

Jeg følte meg møtt på en dårlig måte og jeg fikk ikke hjelp til å møte problemet mitt. Hun hadde ingen andre forslag og var direkte på en ubehagelig måte. Jeg opplevde at hun ikke forstod hvor stort problemet er for meg, og at hun ikke var interessert i å hjelpe meg. Over alt på nett har leger skrevet at betablokkere gjerne må utprøves i slike tilfeller som mitt, så hun burde holde seg mer faglig oppdatert!!

Fantastisk lege

Utrolig forståelsesfull lege som forstår viktigheten av å ta en pasient på alvor. Har slitt mye med ting som andre leger ikke har brydd seg opp, men Dr. Henriksen passer på at du har fått den hjelpen du trenger innen du forlater kontoret hennes.