Kathleen Susan Henriksen

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Den beste legen eg har hatt

Kathleen passar meg bra. Ho er veldig direkte og ærlig, men veit å undersøke alt som feiler deg og finne ein kur. Er open om at ho ikkje vil sette ein diagnose før ho er sikker, sidan ein journal full av plager til dømes kan gi problem med helseforsikring i andre land. Det einaste negative eg kjem på å si om ho er at ho kan vere litt snakkesalig. Hadde truleg aldri bytta fastlege om ikkje det var for at eg ikkje er student lenger.

Tilgjengeligheita er ikkje den beste, det har stort sett alltid vore 15-45 minutt forsinking på SiO Helse, uavhengig av kven eg har hatt time hos. Timebestilling er lettare enn det ser ut, då du kan bestille med sms.

Direkte og flink

Jeg fikk henne tildelt for en hastetime og var mer enn skeptisk etter å ha lest noen av vurderingene her, men jeg gikk ut fra timen og følte meg mye bedre enn da jeg kom inn. Hun har solide medisinske kunnskaper og jeg anser det som positivt at hun snakker rett frem. Jeg synes også det er veldig bra at hun er bevisst på at journalen er et juridisk dokument. Til sist må det nevnes at hun rekvirerte blodprøver som avdekket et problem som jeg ikke hadde noen symptomer på i det hele tatt og som jeg trolig ville ha gått med i evigheter hvis ikke hun hadde fanget det opp. Alt i alt synes jeg hun virker som en dyktig og proff lege.

Effektiv og seriøs lege.

De første gangene jeg gikk til Dr. Henriksen var jeg veldig usikker, fordi hun er veldig ærlig og sier ting som det er. Etter noen gang der er jeg ikke i tvil om at hun er den beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor og hører virkelig på dine problemer. Jeg er i begynnelsen av en utredning av sykdom, og hun tok seg tid til å hjelpe meg å se på ulike muligheter, Det er kanskje negativt for den neste pasienten som kommer inn, men hun tar seg god tid hvis du er usikker på hva som er problemet. Den første gangen jeg var der var jeg sikker på hva som var galt med meg, så jeg fikk en resept og var ferdig. Enkelt og greit.
Anbefaler alle å velge henne som fastlege, og gi henne en second chance hvis du er usikker førtste gang.

Grundig med utredning og oppfølging

Jeg har hatt kathleen i bare noen måneder, men jeg kan allerede si at det er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, forklarer nøye og hjelper til å forstå sykdom/symptomer. Tar grundige tester og følger opp etter prøvesvar. Jeg har fått svar på ting jeg ikke fikk med forrige lege.

En meget god lege!

Mine erfaringer med Kathleen er utelukkende positive. Faglig flink, lytter og gir en ærlig vurdering basert på hva hun mener og hva du har sagt. Direkte, men omtenksom. Tar tid til deg og er effektiv. Hun kan anbefales på det sterkeste og det er synd å bytte fastlege fordi en ikke er student lenger.