Kathleen Susan Henriksen

Autorisasjon (2008)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Kathleen Susan Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathleen Susan Henriksen

Kunnskap og profesjonalitet

Lyttende og svært faglig dyktig, alt jeg ser etter hos en lege. Rasjonell, heldigvis ikke noe snikk snakk, effektiv og konsentrert om sin oppgave, å finne ut hva som er galt, og finne en løsning.

Gadd ikke engang å undersøke meg

Brysk og tilsynelatende med dårlig tid. Min faste lege ved Sio var bortreist og jeg fikk dermed Henriksen som vikar. Hun gadd ikke engang å undersøke meg, spurte minimalt om sykehistorien min, og henviste meg bare videre til spesialist for en filleting. Derimot begynte hun å gi meg helt bisarre råd om ting jeg ikke lurte på. Da jeg spurte om resept på sovemedisin, noe jeg har fått flere ganger før, nektet hun bastant, nærmest i frykt for at jeg var en slags misbruker.

Min absolutt favoritt-lege

Jeg er oppriktig glad i Kathleen! Hun er den beste legen jeg noen gang har vært borti! Hun får meg til å ta vare på helsen min med å gi meg grundige forklaringer om hva jeg utsetter helsen min for når jeg har vært slepphendt med å beskytte meg for eksempel. Hun tar meg på alvor når jeg er syk, og gir meg grundige forklaringer på hva det kan være og hva evt svar på prøver vil si. Hun kan nok oppleves som noe streng og til tider litt bisk, men under den harde overflaten banker det et varmt hjerte som er oppriktig interessert i pasientens ve og vel! Jeg vil helst være evig student slik at jeg kan få beholde henne som min fastlege for alltid, og begynner nesten å gråte av tanken på å måtte lete etter en ny lege, for jeg har vanskelig å tro at det finnes noen som henne!

Super fastlege

Svært fornøyd. Hyggelig, tar seg tid til å forklare, følger opp.

Anbefales ikke

Jeg har kun vært hos denne legen én gang, men hun blåste en liten sykdom opp til noe kjempestort og farlig, og jeg fikk inntrykk av at livet mitt ville bli ganske ødelagt. Jeg begynte å gråte etterpå! Jeg har ikke noe inntrykk av hvor dyktig hun er som lege, men hun skremte meg veldig godt og ingenting av det hun sa var spesielt sannynlig.