Aslak Holtestaul

Autorisasjon (1989)

Aslak Holtestaul er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aslak Holtestaul

toppen läkare =)

Mkt bra lege, tar dig som patient på allvar. Lyssnar på en och upplevs som en mkt empatisk lege.

Beste legen jeg har hatt

Aslak Holtestaul er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lyttende og empatisk, samtidig som han er såpass "klinisk" som en lege bør være. Følger alltid opp og man føler seg trygg hos Holtestaul. Kan nok være noe ventetid hos han, både på legekontorets telefon og hos Holtestaul, men akuttimer går som regel greit om det haster.

En dyktig og hyggelig lege

Har brukt Holtestaul siden han var ny på Oslo City Legesenter, og er svært godt fornøyd. Han husker pasientene sine, er nøye med å få med seg alt man sier, og hører på pasienten heller enn å snakke ovenfra og ned.
Han har hjulpet meg med både alvorlige og mindre alvorlige problemer, og har både varme og humor. God på å følge opp problemer som videresendes.

Bra

Fant tilfeldigvis legen på slutten av 90 tallet. Har ikke byttet tross flytting til perifere strøk av Oslo. Litt enig i andre kommentarer om at han har mange pasienter og dårlig tid. Ikke sjelden en stund venting utover avtalt tid. Tar alle henvendelser seriøst og bruker tid på deg som pasient. Medfører seff ventetid for neste. Følger opp som avtalt. Opptrer svært tillitsfull.

En lege jeg har tillit til

Jeg har flyttet fra Oslo, men nekter å bytte fastlege.