Aslak Holtestaul

Autorisasjon (1989)

Aslak Holtestaul er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Aslak Holtestaul

Flink og folkelig lege

Har gått hos Aslak i 6-7 år. Har vært på besøk hos ham med stort og smått og alltid følt at han har tatt meg seriøst. Virker faglig dyktig, selv om det er vanskelig for meg å vurdere.

Kan være vanskelig å få time på dagen, noe som kan være viktig når man har små barn, men da har jeg som regel fått innpass hos noen av de andre på kontoret. Som jeg forøvrig også synes er fine folk.

Synes det er veldig hyggelig å være hos ham. Han er med på en spøk og har en sjarmerende akademiker-rufsete fremtoning! Humrer når jeg ser ham skrive på tastaturet. Det er ikke akkurat touch-metoden som benyttes. I mine øyne viser det at han har riktig fokus!

blid og hyggelig

Han tar seg tid til å snakke, er alltid hyggelig og sjelden eller aldri forsinket.
dette er en lege som inngir tillit.

Inngir tillit

Holtestaul er faglig dyktig og gir inntrykk av soliditet og omsorg, som gjør at jeg føler meg vel og trygg hos ham.
Men han oppleves som litt for travel og burde kanskje ha noen færre pasienter, både for egen og pasientenes velvære. Tilgjengeligheten kunne vært hakket bedre.

En lyttende lege

Han har lyttet til meg, og kommet med forslag til å bedre noen av plagene jeg har kommet med. Det synes jeg har vært bra! Dessverre har han gitt meg feil informasjon opptil to ganger på to ulike felt, noe som har ført til at jeg har måttet finne ut en løsning selv. Det er leit.
Han tar seg tid til pasientene, selv om det er tydelig at han til tider kan virke stresset.

toppen läkare =)

Mkt bra lege, tar dig som patient på allvar. Lyssnar på en och upplevs som en mkt empatisk lege.