Therese Thu Huynh

Autorisasjon (2004)

Vestli Legesenter Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Therese Thu Huynh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Therese Thu Huynh

Forståelsesfull

Dette er en varm og hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg og som ser deg. hun tar det man sier seriøst og gjør alt hun kan for å hjelpe og tilrettelegge. dyktig!

at det er ventetid er strengt tatt ikke bare hennes feil.

Derimot kan man bytte ut de som tar blodprøver; de kan jo ingenting.

Uprofesjonell!

Jeg har kun bestilt time med hun en gang. Jeg måtte for det første vente LENGE, og da det endelig kom noen var det ikke henne. Hun legen som overtok timen skjønte ikke hvorfor, men Huynh ville ikke ta min time til tross for at hun var min fastlege.. Hun var på kontoret og tok andre pasienter i stedet.. Etter dette byttet jeg fastlege for å si det sånn.

Lyttende lege som tar seg tid

Min erfaring med Therese er at hun lytter og tar seg tid til å undersøke og prate. Hun gir ofte råd der hvor det ikke er behandling eller medisinering som skal til, henviser videre hvis behov og gir rask tilbakemelding om prøveresultater.
Det er alltid noe ventetid, så det er sjelden jeg kommer inn til avtalt tid. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefonen, men for vanlige timer fungerer det utmerket å bestille time på nettsiden. Der får jeg raskt svar og gjerne time innen en uke. Fornyelse av resepter kan også gjøre på nettsiden, og ekspederes raskt.
Det er alltid satt av tid til akuttime, og jeg får alltid time på dagen når det er noe som haster.
Øvrig personell er også hyggelige, og det er kort ventetid for prøvetaking.
Er ikke Therese tilstede, går det helt greit å komme til en an de andre legene eller til vikar

Ikke anbefalt

Har hatt mange rare opplevelser hos denne legen og på legekontoret. For eksempel ble jeg henvist til spesialister. Når svaret forelå trosset hun spesialistene og skulle iverksette behandling som ikke var anbefalt av spesialistene. Jeg byttet fastelege
Dr. Huynh er tilknyttet Tøyen legekontor. Sekretærene var sure og frekke, når jeg gikk der. Var veldig vanskelig å komme igjennom på telefonen og få time.

Blandede følelser

Har hatt hun som lege noen år nå, men ikke vært hos hun noe særlig før i høst. Hun er lett å forstå, men det virker ikke som hun helt forstår deg. Jeg føler at jeg må forklare ekstra nøye og gjerne flere ganger fordi jeg er usikker på om hun forstår det jeg sier.
Hun har mye kunnskap, men hun er ikke så flinkt til å håndtere mennesker, og hun er derfor ikke så lett å åpne seg opp for.
Det mest irriterende er at det er vanskelig å få ledig time, og får en time må en minst vente i 30 min før en kommer inn (jeg kommer for å si det sånn aldri tidsnok slik at jeg slipper å vente så lenge!). Og ringer du fordi medisinen ikke fungerer eller at du trenger en ny resept, gir resepsjonistene beskjed om at de skal si dette videre, men det kan de umulig gjøre, da jeg ikke hører noe mer fra de. Jeg ringte til og med med en gang telefonlinjen åpnet og like før de stengte for dagen fordi jeg desperat trengte en ny resept, men hun tok ikke kontakt. Og når jeg ringer dagen etter er legen ikke der før om en uke. Damen i telefonen ber meg ringe tilbake i morgen for å avtale en time hos en av de andre legene på huset!
Leter nå etter en mer tilgjengelig lege...