Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Veldig god lege

Jeg har hatt Steffan som fastlege gjennom to svangerskap, og har vært veldig fornøyd. Han er veldig flink, han lytter og tar deg alvorlig og virker grundig og faglig flink. Han er også flink med barn, så har brukt ham som fastlege også til barna mine.

Ok, men lite tilgjengelig.

Behagelig og grundig når du først får time hos han. Blir nesten alltid henvist til en av kollegene.

Negativ opplevelse av forkontoret. Kort og lite vennlige, ikketil å stole på når det gjelder beskjeder OL.

Har aldri tid.

Jeg har hatt denne mannen som fastlege i 3-4 år og har kanskje vært på klinikken rundt 10 ganger i forbindelse med sykdom, resepter etc.

Jeg har aldri møtt fyren da han aldri har ledig tid, alltid får jeg oppnevnt en vikarlege - som bryr seg mer om klokken enn deg som pasient.

For å fornye en resept er du nødt til å møte opp fysisk og betale for konsultasjon, selvom det skulle gjelde en begredelig allergi-medisin.

Tålmodig og engasjert!

Veldig sympatisk lege! Den beste jeg har hatt så langt. Veldig flink til å lytte og stresser ikke i det hele tatt.
Anbefales på det varmeste

Anbefales!

Jacobsen kan ofte være litt forsinket men det er faktisk ett godt tegn hos denne legen. Det betyr at han tar seg tid til sine pasienter, og lytter gjerne til det du har og fortelle. Det er i hvertfall slik jeg har opplevd han. Anbefales på det sterkeste - er den beste legen jeg har hatt så langt.