Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.

Kjempefornøyd!

Jeg har vært mye hos legen de siste par årene grunnet ulike sykdommer. Har noen ganger kommet til vikarleger, som på langt nær kan måle seg med Jacobsen. Han er noen ganger forsinket, ja, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine. Han er den beste legen jeg har hatt! han er ikke av den typen leger som tror de er allvitende, men han lytter og vet hvor han evt. skal henvise deg videre. Han er forståelsesfull, og husker pasientene fra gang til gang. Han er vennlig og blid og jeg opplever å bli møtt på en veldig god måte!

God og profesjonell Lege

Har hatt Staffan som fastlege i 3 år. Han er en meget profesjonell og bra lege. Kan anbefales.

Hilsen Mann, 32.

Empatisk, fordomsfri og vennlig lege

Jacobsen er en meget hyggelig og flink lege. Han tar alle mine bekymringer og spørsmål på alvor, og har vist et betryggende personlig engasjement når jeg har hatt det vanskelig.

Den beste legen jeg har hatt

Empatisk. Lytter til pasienten. Ser på pasienten, og ikke på PCn.