Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Jeg er absolutt ikke fornøyd!!

Han passer ikke til å være lege en gang! Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, ved to tilfeller klarte han ikke å skrive henvisningen riktig en gang. Instansene som skulle ha henvisningen avviste den og trengte en ny fordi den ikke var utfyllende nok. Latterlig spør du meg. Glemte å opplyse meg om ting, og visste ikke ting han definitivt skulle visst som lege. Og hadde ingen god kjemi med han. Glad jeg har byttet for å si det sånn!

flink lege - også med barn

har hatt Staffan som lege i litt over 2 år, og føler jeg blir tatt veldig på alvor. Han lytter og hører på hva jeg har å fortelle.

Han er også legen til min datter, og jeg synes han er veldig flink med barn. Tar oppfølging av sykdom hos henne veldig seriøst, og vi må heller komme en gang for mye enn for lite.

Sympatisk og seriøs

Jeg har hatt Staffan som fastlege i noen år nå, og han har alltid vært åpen og lyttende, vist ekte interesse, og behandlet alle mine innspill seriøst. Jeg har hatt endel fastleger på grunn av flytting, men da jeg sist flyttet byttet jeg for første gang ikke fastlege. På tross av økt reisetid, er fordelen av å ha funnet en lege som Staffan absolutt verdt det.

En god og flink lege.

Han er opptatt av pasienten og følger opp med handling.

Innenfor døra funker det fint

"Mannelege" - lett å snakke med, lyttende, sympatisk. Tar pas på alvor. Til tross for noe surt personale, og litt utenfor allfarvei med kollektivtransport, valgte jeg å "ta ham tilbake" da jeg flyttet tilbake til Oslo.