Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

En flink lege som tar jeg god tid

Jakobsen er en dyktig lege som tar seg tid til å høre på hva du har å si, selv om han ofte er forsinket. Jeg har vært mye til fastlege de siste årene på grunn av langvarig sykdom og jeg husker jeg kviet meg til å skifte fastlege forrige gang jeg flyttet. Men, den bekymringen kunne jeg ha spart meg. Staffan er blant de beste legene jeg har hatt.
Ettersom han ikke jobber mandager, kan det være litt vanskelig å få en rask time. I de tilfellene får man tilbud om å komme til en vikar og han jeg har vært hos har gjort en helt kurant jobb. Effektiv og grei, om en dog litt mindre hyggelig.
Personalet på legekontoret er litt mindre hyggelig å ha med å gjøre. De fleste er flinke, men det er et par som gjerne kunne gått på et smil-og-vær-bli,-du-jobber-i-et-serviceyrke-kurs...

fin lege

Jacobsen er tar seg god tid, er flink til å lytte, og gir gode råd. Han snakker i motsetning til andre fastleger jeg har hatt til meg og ikke til datasmaskinen. Han er lett og åpne seg for, og har kommet med gode "løsninger" på mine problemer. En varm og vennlig lege som jeg mener også har fagkunskapen i orden.

Seriøs og hyggelig lege

Har vært veldig fornøyd med Dr. Jacobsen. Han er en seriøs, lyttende og empatisk lege. Lett å kommunisere med og man blir tatt på alvor. En god lege som anbefales.

Lite tilstede

De gangene jeg trengte gå til legen var det ofte en annen lege som jeg måtte inn til. De få gangene jeg var hos ham hadde han dårlig tid og jeg fikk ikke sagt hva jeg egentlig kom for.

Kontorpersonalet er noe for seg selv og hadde trengt kursing i vennlighet og smiling!

God til å lytte og forstå

Har hatt Staffan i 3 år nå og er utrolig fornøyd. Han viser oppriktig interesse i hva jeg har å si og kommer alltid med gode innspill og veiledning i forhold til min situasjon. Han har dessuten en behagelig personlighet og er en god lytter. Stresser ikke og hører på mine planer.