Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Blid lege

Han er en lege som smiler og prater samtidig som ser på klokken sin for å holde timen hele tiden. Det ser ut at han har veldig dårlig tid og ikke har mere tid til pasienten. Han ser ikke pasienten og hvor mye lider pasienten. Alt er normalt i hans øyner. Noen gang er han helt usikker på han vil gjøre for pasienten. Shal ha MR bilde eller ikke, tar blodprøver eller ikke. Jeg anbefaler han til de som ikke er syk og trenger ikke lege.

Lyttende og trygg og god

Svært dyktig, faglig overbevisende. Han er tillitsvekkende og tar seg tid. Jeg er sikker på jeg ikke kunne fått en bedre fastlege.

Dyktig, effektiv og hyggelig!

Farshid Jahangosha har vært fastlegen til mine to barn og meg i mange år. Lett å få time. En dyktig lege som tar nødvendige prøver og videresender ved behov. Veldig dyktig til å følge opp prøver, og vurderinger fra andre sykehus. Gir de beste anbefalinger!

Dyktig, empatisk og lett å snakke med

Dr. Farshid er fastlegen til hele familien. Dvs. meg, samboer og 3 barn. Det betyr at jeg har hyppige besøk der hele vinterhalvåret med ørebetennelser, streptokokker osv. Når jeg trenger time får jeg dette på dagen dersom jeg ringer på morgenen. Han er dyktig, nøye og henviser videre dersom det er behov for det. Skal jeg komme med noe negativt må det være at venterommet på Kantarellen legesenter er for lite og har for få sitteplasser. Det kan hende man må stå og vente da alle stolene er opptatt. Dette er for øvrig ikke noe stor greie da det er kort ventetid og lite forsinkelser. Alt i alt veldig fornøyd med min fastlege de siste 10 årene. Han har dessverre vært sykmeldt en liten periode og er dypt savnet av pasientene sine. Ønsker han god bedring og håper han er raskt tilbake.

Den beste legen jeg har fått hjelp av!

Får som regel rask time hos Farshid, han tar seg tid til å lytte uten fordommer og jeg får følelsen av at han genuint ønsker å hjelpe deg! Kan anbefale Farshid på det sterkeste, den beste legen jeg har hatt!