Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Den beste legen jeg har hatt!!!

Best doctor ever! I moved to norway 3 years ago and I struggled to find a doctor I could trust untill i found Farshid,
Highly recommended!

Kjempegod lege

Måtte skifte fastlege da jeg flyttet langveisfra, og endte opp med dr. Jahangosha, og han er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Gode kommunikasjonsevner, behagelig personlighet og gode kunnskaper om mine lidelser. I tillegg var han åpen for innspill fra meg om hvordan jeg skulle behandles. Som oftest kort ventetid på å få time, og også en ventetid på venterommet som er akseptabel. Men det gjør ingenting å vente i feks 30 minutter på denne legen, da han får meg til å føle at jeg er i fokus når det først er min tur. Ulempen med dette legekontoret er et veldig lite og trangt venterom..

Engasjert, vennlig og effektiv

Har benyttet denne legen siden 2006 og er veldig fornøyd. Har ikke villet gi slipp på denne fastlegen selv om jeg har flyttet ut av kommunen og faktisk fylket.
Skjønner godt han an får oppimot topp score.

Den beste legen!

Har hatt han som fastlege i 15 år og kjempefornøyd!
Lytter veldig godt og god kunnskap.

Både mann og barn bruker han også og er fornøyd!

Empatisk med humor

Dette er ingen "pengelege". Min datter går til Farshid etter dårlig erfaring med en annen lege. Da hun byttet til han, falt alt på plass. Fordi han hadde evnen til å snakke til henne som en ungdom, med varme og humor, ble hun trygg og åpen. Han tar seg tid og lytter interessert. På vegne av min datter kan jeg anbefale han på det varmeste.