Farshid Jahangosha

Autorisasjon (2002)

Farshid Jahangosha er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Farshid Jahangosha

Toppsjiktet

Farshid er varm, lyttende og profesjonell. Jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen ut fra et helhetsbilde. Han husker alltid ting vi har snakket om fra tidligere konsultasjoner. Jeg har full tillitt til ham. (For dere som er "redde" for ikke-etniske-nordmenn, så er Farshid "helt norsk")

Stort sett veldig fornøyd

Farshid har vært min fastlege i over ti år. Jeg har i perioder hatt mange tette besøk hos han og i perioder ikke vært der på et år. Allikevel husker han detaljer i min helsehistorikk som er forbløffende. Jeg føler meg veldig ivaretatt og trygg på at han kun vil mitt beste og ønsker å hjelpe.
Allikevel er han nok, som så mange andre presset av tid og mange pasienter og det kan i noen tilfeller få utfall i konsentrasjonen omkring problemstilling som jeg tar opp den timen. Andre dager virker det som han har et hav av tid til å diskutere både det ene og det andre. Et tips er å legge timen tidlig på morgenen, da har han ofte mer tid.
Han har egne meninger som lege, men jeg opplever også at han er lydhør og ydmyk dersom man har egne oppfatninger av årsak/problemstilling.
Har også opplevd at han er superkjapp med å ringe tilbake når jeg har ringt kontoret for å snakke med han.
Sekretærene og sykepleierene er hyggelige og hjelpsomme og har flere ganger tatt seg ekstra god tid til meg, som har fullstendig sprøyteskrekk..
Alt i alt er jeg veldig fornøyd og vil ikke bytte fastlege så lenge han holder på.

lite lytende

Lytter ikke ,raske konklusjoner,høflig ,men liten tid til pasienten

Flink og oppmerksom

Han er en flink fyr som følger opp , og som hører på deg. Og, han er ærlig, tilgjengelig, og sender deg videre til prøvetaking og spasialistvurdering dersom han mistenker at hans vurdering ikke er god nok. God til å informere om hvilke tiltak en sjøl kan gjøre for å bedre sin helsetilstand. Farshid er en god lege, og det hjeper jo at han både er vennlig og i et godt humør når han tar i mot!

Et stort savn!

Jeg hadde Farshid Jahangosha som fastlege i over 5 år, og byttet pga flytting, noe jeg angret dypt på i ettertid.

Jeg har hatt perioder med mye tid hos lege pga kroniske sykdommer. Jeg følte alltid at jeg ble hørt på, og at han tok seg tid til å finne ut av min situasjon. Han var ærlig dersom han kom til kort, og forhørte seg enten med spesialister på området eller henviste meg videre. Dette var en lege jeg følte meg ivaretatt hos.

Det er nå 3-4 år siden jeg hadde han som fastlege, og ting kan ha endret seg, men jeg hadde utelukkende gode erfaringen med både lege og legesenter.