Robin Jareg

Autorisasjon (2002)

Robin Jareg er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Robin Jareg

“ En fastlege som kan lytte”

Jareg er en lege som uoppfordret ( det er det jeg føler) tar ansvar for sine pasienter.
Jeg føler meg trygg etter en konsultasjon hos Jareg.
Han er en lege som lytter til sin pasienter og følger opp videre behandling og utredning dersom det er nødvendig. Dessuten ringer han og gir opplysninger om resultater av prøver, hvilket føles betryggende og avstressende for meg som pasient.
Jeg er heldig som har en fastlege som han, den beste jeg har hatt til nå.😍 Han kan anbefales

Grundig

Meget god erfaring med lege og legesenter. Grundighet og høy profesjonalitet. Rutine for tilbakemeldinger på prøveresultater etter time er betryggende. Dette var ikke praksis hos forrige fastlege ved negative (gode) resultater.

Grundig og tillitsskapende

Jareg er en meget grundig og kompetent lege. Tar dine problemer på alvor samtidig som han er effektiv. Om det er noe han kan bli bedre på så er det kanskje øyekontakt med sine pasienter og å ta seg noe mer tid på det personlige plan. Men personlig liker jeg han godt for hans grundighet og effektivitet.

Den beste legen jeg har hatt.

Robin Jareg er en veldig dyktig og veldig grundig lege. Han tar seg alltid tid, lytter nøye før han svarer og tar det du sier alvorlig. Henviser alltid videre dersom behov eller han ikke føler han kan hjelpe deg der og da. Ringer hjem og følger opp! En utrolig service! Kan virkelig anbefales. Han jobber faglig og man kan stole på ham. Jeg anbefaler dr. Jareg sterkt!

Seriøs, dyktig og imøtekommende.

Tar seg god tid. Følger alltid opp det han lover. En lege jeg kan stole 100% på. I tillegg veldig behagelig.