Elzbieta Joanna Johansen

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Veldig ubehagelig

Veldig uhyggelig, sur dame. Man kan aldri få en punktlig time. Behandler pasienter på en nedlatende måte, som er helt uakseptabelt for meg. Skal bytte fastlegen.

Svært dårlig opplevelse

Hadde legetime, men måtte vente 1,5 timer etter avtalt tidspunkt. I mellomtiden spurte jeg i resepsjonen om jeg måtte betale dersom jeg dro videre, ettersom jeg begynte å få dårlig tid. Når jeg endelig ble tatt i mot av legen opplevde jeg å bli møtt på en svært dårlig måte. Hun var misfornøyd med at jeg satte spørsmålstegn ved ventetiden, og beklaget seg ikke. Tvert i mot, så opplevde jeg henne som nedlatende. Når jeg endelig kom inn, visste hun ikke engang at hun var fastlegen min. Hun brukte 5 minutter på meg. Følte hun hadde dårlig tid, jeg klarte ikke å slappe ordentlig av og opplevde henne som lite imøtekommende.

Uprofesjonell

Jeg har møtt legen to ganger. Den første gangen ble hun så overrasket at hun ikke trodde på meg da jeg fortalte om min helsesituasjon, og begynte å stille upassende personlige spørsmål. Den andre gangen hevet hun stemmen, og slo i bordet fordi hun syntes at jeg var uforskammet.

Bra lege - elendig administrasjon

Elzebieta er en flink lege som har vært til god hjelp. Men når man må bruke en time i telefonkø for å få kontakt med dem så hjelper ikke det. Finn en annen lege om du ikke er veldig glad i å stå i kø. .

Ikke et reelt tilbud om akutt legetime

Jeg er fornøyd med henne som lege, og de få gangene jeg har fått konsultasjon har dette vært behagelig og effektivt. Utfordringen er å få kontakt med dette legesenteret. De har store problemer med telefonen deres, og jeg har gjentatte ganger ventet over en time på svar, og noen ganger får jeg ikke svar i det hele tatt. Det er altså nesten umulig å få tak i dem. De har heller ikke noe reelt tilbud om akutt legetime, når den ene lege til stadighet er syk. Ingen av de tre gangene det siste året jeg har hatt behov for akutt legetime har jeg fått det. Anbefaler ikke å benytte dette legekontoret hvis du kan ha behov for noe annet enn ordinære legetimer i ny og ne.