Elzbieta Joanna Johansen

Fastlege
Kvinne, 59 år

Godkjenning

Autorisasjon (1995)

Ledige plasser

0 av 800
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

97 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(32)
32 vurderinger
Tilgjengelighet
(30)
30 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(28)
28 vurderinger
Service
(27)
27 vurderinger

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Veldig lang ventetid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar lang tid å få time, når man først kommer timen er dem alltid forsinket.... Eller er de flinke og lytter til mine problemer.

God lege tidligere, nå liten tid, virker arrogant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt denne legen i ca 15 år. De første årene hjalp hun meg på alle måter, hadde god tid, men dette har forandret seg. Den siste konsultasjonen jeg hadde var rett før lunsjtid, og som vanlig var hun forsinket, og var mest opptatt av å bli ferdig med meg, slik at lunsjen kunne inntas. Hun viste ingen tegn til å kunne hjelpe meg, med helt enkle saker.
Jeg kommer nå til å bytte fastlege.

Bra lege men svakt administrativt system

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har bare vært hos legesenteret en gang og var veldig fornøyd med behandlingen da (Var hos en vikar).

Det som imidlertid trekker ned er en elendig telefontjeneste og manglende tjeneste for e-resept. Det er generelt veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, fort 45 minutter uten å få svar eller indikasjon på om svar er rundt neste hjørne eller om nye 45 minutter... , noe som er litt frustrerende når du ikke engang har behov for å dra til legen, men kun ønsker å komme i kontakt med dem.

Tar aldri feil

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter flere forsøk, måtte jeg gi meg. Jeg prøver å unngå å bytte fastleger, men nok ble nok. Hun hørte ikke på mine bekymringer, og på to ut av to henvisninger fikk jeg avslag på fordi hun hadde ikke gjort det riktig, eller manglet de detaljene jeg fortalte henne på kontoret. Hun må bli flinkere til å skrive henvisninger slik at kritiske uker går ikke tapt.

Det var mange feil med reseptene som kunne blitt fort fikset hadde hun lyttet og innrømte feil.

Anbefaler at de tar telefonen hvis det er den eneste måten man kan få ta i kontoret på.

Sur uhyggelig lege som det er vanskelig å få tak i

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er veldig misfornøyd med henne som fastlege og etter første besøk har jeg byttet til en annen. Veldig sur dame, overlegen, virker som pasienter forstyrrer henne. Veldig vanskelig å få bestilt time hos henne, ingen tar telefonen og dørene til kontoret er låst under åpningstider. Styr unna

Vis flere...