Ola Kaarby

Autorisasjon (1982)

Ola Kaarby er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Kaarby

Utrolig dyktig lege!

Hatt Kaarby som min lege i 30 år. Er så fornøyd at jeg ikke er villig til å bytte fastlege til tross for hvor vanskelig det er å komme gjennom på telefon til kontoret. Velger heller å vente på time, de gangene det er mulig, fremfor å komme til en av de andre legene på kontoret de gangene han ikke har tid umiddelbart. Er det akutt har jeg alltid fått time samme dag.

Super lege!

Han har alltid tid selv om han er fullbooket og tar godt vare på pasientene

Dyktig og empatisk

Min fastlege i 10-12 år. I det ligger at jeg er grunnleggende fornøyd, men legen er dessverre ofte opptatt, og man må ta til takke med andre leger tilknyttet CC-vest. De holder erfaringsvis på langt nær samme standard som Kaarby og ville ikke vært mine foretrukne fastleger. Generelt også korte åpningstider, kontoret åpner først 8.30, 1 time lunsjpause og stenger kl 14. Fredager er enda kortere - mao dårlig kapasitet og tilgjengelighet.
"Myke" og kvalitative problemer (psykiske problemstillinger) har jeg erfart at det blir dårlig tid og rom for. Kontoret bærer preg av hektisk aktivitet og travelhet, og dette skyldes nok først og fremst Kaarbys status i området som en dyktig lege. Uten ham ville legekontoret fremstått som heller ordinært.

Jeg har nå meldt meg inn i Volvat for å få raskere og tettere behandling når behovet evt måtte oppstå.

Meget dyktig

Vanskelig å få time hos? det er fordi han har tid til å lytte, støtte og være der for pasientene sine. Utrolig empati og forståelse, jeg føler virkelig at jeg får grundige undersøkelser av ham. Må også skryte av Damene på labben / kontoret, makan til service skal du lete lenge etter.
Og det beste... Han er MIN fastlege og Damene tar seg av prøvene mine.

Dyktig lege

Dyktig, og gir seg ikke før alt er forsøkt av undersøkelser. Dessverre altfor opptatt, og vanskelig å få time.