Ola Kaarby

Autorisasjon (1982)

Ola Kaarby er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ola Kaarby

Dyktig og empatisk

Min fastlege i 10-12 år. I det ligger at jeg er grunnleggende fornøyd, men legen er dessverre ofte opptatt, og man må ta til takke med andre leger tilknyttet CC-vest. De holder erfaringsvis på langt nær samme standard som Kaarby og ville ikke vært mine foretrukne fastleger. Generelt også korte åpningstider, kontoret åpner først 8.30, 1 time lunsjpause og stenger kl 14. Fredager er enda kortere - mao dårlig kapasitet og tilgjengelighet.
"Myke" og kvalitative problemer (psykiske problemstillinger) har jeg erfart at det blir dårlig tid og rom for. Kontoret bærer preg av hektisk aktivitet og travelhet, og dette skyldes nok først og fremst Kaarbys status i området som en dyktig lege. Uten ham ville legekontoret fremstått som heller ordinært.

Jeg har nå meldt meg inn i Volvat for å få raskere og tettere behandling når behovet evt måtte oppstå.

Meget dyktig

Vanskelig å få time hos? det er fordi han har tid til å lytte, støtte og være der for pasientene sine. Utrolig empati og forståelse, jeg føler virkelig at jeg får grundige undersøkelser av ham. Må også skryte av Damene på labben / kontoret, makan til service skal du lete lenge etter.
Og det beste... Han er MIN fastlege og Damene tar seg av prøvene mine.

Dyktig lege

Dyktig, og gir seg ikke før alt er forsøkt av undersøkelser. Dessverre altfor opptatt, og vanskelig å få time.

Dyktig og empatisk, men utilgjengelig.

En meget dyktig og empatisk lege jeg har gått til i mange år, men han er dessverre for travel. Det er sjelden man får time hos ham. Stort sett får man time hos de andre unge legene; ihvertfall hvis man trenger en hastetime.

Flink, men opptatt

Har vært her i noen år, men kommer stort sett til de unge vikarene i stedet. Sjelden han har tid til å følge opp.
Men rutinert, flink og tydelig når han har tid.