Anne Signe Øren Karlsen

Autorisasjon (1985)

Anne Signe Øren Karlsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

Dyktig og profesjonell

Som tidligere pasient av dr. Karlsen vil jeg gjerne gi mine varmeste anbefalinger. Hun var en god og støttende fastlege gjennom prøverørsforsøk som med hjelp og tilrettelegging fra henne til slutt resulterte i et vellykket svangerskap med nær oppfølging. Ikke veldig smalltalk-orientert, men det har jeg aldri savnet. Alltid følt at jeg har fått den informasjonen jeg trenger og blitt tatt på alvor.

Bryr seg sånn passe

Hun er hyggelig nok, men hun er ikke så god til å følge opp tidligere plager. Fikk en gang henvisning til psykolog, men har aldri senere nevnt eller spurt hvordan ting går nå. Også andre ting som jeg tenker det er naturlig at en fastlege bryr seg med blir fulgt opp. Kun akkurat det du er der for og ikke mer. Og jeg er ikke hypokonder :-)

En fantastisk dyktig lege.

Har hatt henne som fastlege i 20 år. Meget rolig og hyggelig lege.

Den beste legen vi har hatt!

Hun tar pasienter på alvor, har høy kunnskap, gir gode råd og er beroligende når sønnen min er syk. Veldig godt for en lettere hysterisk mamma. Alltid fått den hjelpen vi trenger av henne.

Beste legen jeg har hatt !!

Er veldig fornøyd ! Har hatt henne som lege i mange år,og vi har god kommunikasjon.
Sliter en del psykisk og hun stiller opp ansvarsgruppemøter o.l. Jeg kommer aldri til å bytte lege....