Anne Signe Øren Karlsen

Autorisasjon (1985)

Anne Signe Øren Karlsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Signe Øren Karlsen

den beste jeg har hatt

Byttet fastlege en gang jeg flyttet til annen bydel, men forstod fort at det var verdt å ha litt lengre reisevei, når du har en så flink lege, så jeg byttet tilbake til Anne. Kommer til å bli der uansett hvor i byen jeg flytter.

En god erfaren lege

Jeg har brukt Dr. Karlsen i 14 år og synes hun som en god, empatisk og lyttende lege. Hun er litt streng og har kanskje litt dårlig tid, men bortsett fra det har jeg alltid fått tilfredstillende og profesjonell hjelp av henne. Før tok det lang tid for å få en timeavtale, men nå har legesenteret et nytt system som gjør at du kan få time samme dag eller dagen etter. De funker bra.

Flott fastlege

Har hatt Dr Karlsen som fastlege i mer enn 6 år og har vært hos henne med div småting oppigjennom samt nå sist et svangerskap. Dr Karlsen er kunnskapsrik og omsorgsfull og kaller gjerne en spade for en spade.

Jeg er strålende fornøyd med Dr Karlsen og kommer til å fortsette å bruke henne til bade mine små og meg til tross for at vi nå bor et stykke unna Grunerløkka.

Lyttende, empatisk, rolig, behagelig, faglig flink

En fantastisk dyktig lege som jeg dessverre ikke har lenger etter flytting fra Oslo.