Kine Kalstad

Autorisasjon (2007)

Kine Kalstad er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Ikke fornøyd med legen

Synes hun bryr ikke seg om meg som pasient,og har ikke fått den rette hjelp av hun. Bruker lite tid på meg og er helst negative svar jeg får av hun.

Veldig fornøyd

Jeg og resten av familien har hatt Kine som lege siden 2009. Vi er alle veldig fornøyd. Hun er seriøs, grundig, gir god hjelp og har masse humor av det litt stillferdige slaget. Dersom du vil ha en grundig og seriøs lege, er Kine den riktige. Jeg liker henne veldig godt.

Blir ikke tatt på alvor og føler meg aldri møtt.

Har i så mange sammenhenger nå følt meg lite møtt, ikke tatt på alvor og tilogmed ikke trodd. Har i tillegg vært på flere besøk med min unge sønn der mine bekymringer har blitt bagatellisert og ikke tatt hensyn til. Har slitt endel med plager etter graviditet som har gjort det til tider vanskelig å være i 100% jobb, der man må sitte på kontoret og omtrent grine for å få sykemelding.

Grundig og lyttende

Er veldig fornøyd med Kine som min fastlege, opplever at hun tar meg på alvor både med fysiske og psykiske plager. Hun er lyttende og grundig og god til å henvise videre om hun selv ikke finner ut av problemene. Er rolig og udramatisk og har glimt i øye, noe som påvirker meg positivt. Anbefaler Kine som fastlege.

Grundig og tar deg på alvor.

Kine tar seg alltid tid til meg når det trengs. Hun har godt humør, men tar meg alltid på alvor hvis det er noe. Flink til å henvise videre. Lytter til pasientens ønsker. Beste legen jeg har hatt.