Kine Kalstad

Autorisasjon (2007)

Kine Kalstad er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Kompetent og seriøs

Opplever at hun tar meg på alvor, og kanskje viktigst av alt, at hun er veldig imøtekommende og flink med dattera vår. Opplever også at hun er flink å henvise meg videre, hvis hun er usikker, i stede for å bare "anta" at alt er i orden.

Kine er kanskje ikke veldig sprudlende av karakter, men har glimt i øyet og er alltid hyggelig.

Flink lege

Har hatt henne som lege i mange år, synes hun er meget dyktig. Lett å prate med, tar problemene på alvor og gir mange gode råd. Tipp topp lege som jeg lett anbefaler videre.

Litt "kald"

Jeg har hatt Kine som lege i en del år, men siden jeg (heldigvis) sjelden er syk er jeg ikke så ofte der.
Det er likevel sånn at jeg nærmest føler meg til bry når jeg først kommer, særlig hvis jeg har fått en hastetime litt utpå dagen. Jeg føler ikke at hun har særlig tid til å prate med meg, og har litt "samlebåndsmentalitet" virker det som.

Jeg syns hun mangler en del på det medmenneskelige. Akkurat i forhold til diagnostikk o.l. skal jeg ikke uttale meg, for der har jeg ikke nok erfaring.

En dårlig opplevelse hos legen.

Byttet til Kine Kalstad for ikke så lenge siden. Første legebesøket der var utrolig dårlig. Følelsen av og ikke bli tatt på alvor/ sett ned på var ubeskrivelig dårlig. Dette ble også mitt siste besøk. Anbefaler ikke denne legen på noe vis.

Engasjert

Har hatt henne som lege i flere år og blir bare mer og mer fornøyd etter som årene går.
Jeg kommer ikke til å bytte fastlege frivillig.