Kine Kalstad

Autorisasjon (2007)

Kine Kalstad er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kine Kalstad

Flink lege

Jeg har hatt Kine Kalstad til lege i flere år nå, og er ikke enig i de tidligere vurderingene av henne. Hun er en flott lege som lytter, tar meg seriøst og gir god oppfølging - uansett om situasjonen er fysisk eller psykisk. Anbefaler henne på det varmeste.

Jeg får nesten alltid time på dagen, helt supert!

Korrekt dame

Har hatt dr. Kalstad som fastlege nå et par år og er godt fornøyd. Hun tar seg tid ved konsultasjoner og er nøye med å følge opp. Hun tok feil på et punkt mht. min helse og hadde ingen problemer med å rette opp inntrykket. Tilgjengeligheten er vel så god som en kan forvente.

Gode erfaringer med Kine Kalstad

Jeg har Kine Kalstad som fastlege og vært der ved tre-fire anledninger. Jeg har alltid møtt forståelse og en interesse for mine symptomer. Ut fra det jeg kan bedømme har hun god kompetanse på områdene jeg har vært i kontakt med henne om.

Jeg ser at noen av de litt eldre innleggene på denne siden er ganske følelsesladde og jeg kjenner meg ikke igjen i karakteristikken av henne.

Jeg kan trygt anbefale Kine Kalstad som fastlege.

Ingenting å klage på.

Har hatt Kine som fastlege en stund nå, og har hittil ikke hatt noe jeg kan kritisere henne som lege for. Tålmodig og seriøs. Har hatt et par tilfeller der det har vært behov for en hastetime, og det har da aldri vært noe særlig problem med tilgjengelighet. Litt ventetid på kontoret, men ellers er det ingenting å utsette på. Flott fastlege!

Flink dame.

Syns hun virket litt skummel og sur i begynnelsen, men etter å ha hatt henne som fastlege i mange år, opplever jeg at hun nå tar meg på alvor, lytter og prøver å hjelpe meg. Hun smiler og tar seg god tid når jeg er hos henne.