Håkon Arild Kordahl

Autorisasjon (1983)

Dr Kordahl Telefonnummer22 98 05 0022 98 05 ...
Pilestredet 17 0164 Oslo
Håkon Arild Kordahl er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Håkon Arild Kordahl

Dr Kordahl, er den beste legen og den tryggeste personen jeg har møtt

Har hatt dr Kordahl som fastlege i mange år og jeg har bare positivt å si om han, jeg kommer aldri til å bytte han mot noen andre. Dr Kordahl, tar seg tid til å lytte og han gir ikke opp før han finner årsaken til pasientens plager.Får alltid time raskt og blir alltid møtt med en vennlig smil av Kordahl og av Helga.

Forståelsesfull, samarbeidsvillig, tilgjengelig og fagmessig god lege

Har lang erfaring med gode og dårlige fastleger - dr Kordahl er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Han lytter, er positiv og hjelper til med alt du skulle trenge.
Stirrer ikke på dataen, tar seg tid til å snakke med deg, forstår og ikke minst; tror på deg.
I en travel student og jobb tilværelse har Kordahls kontor sin beliggenhet og hans fleksibilitet vært en redning.
Tommel opp!

Dyktig lege

Jeg hadde store smerter i bryst og mageregion for noen år tilbake. Havnet på legevakt med full utredning på hjerte og lunge, men intet galt funnet. De klarte ikke tenke seg til hva som kunne være galt. Dr Kordahl var den som tenkte mageproblem og behandlet meg deretter. All kreditt for det, for det viste seg å stemme og jeg er nå frisk. Alle konsultasjoner jeg har hatt, har gitt meg gode resultater. Ingen problemer med videre henvisninger dersom det har vært nødvendig. Skiftet fastlege til Kordahl 5-6 år siden, og har ingen plan om å bytte. Godt fornøyd.

Bør ikke være fastlege.

Jeg gikk sykemeldt en periode men følte hele tiden presset for å gå tilbake på jobb. Var ikke interessert i om jeg var bedre, sendte meg ikke videre for utredning. Han tok kun blodprøver og gav smertestillende. Likeledes min datter tok han ikke alvorlig. Vi har begge skiftet fastlege, og har fått en helt annen oppfølging. Han er ikke interessert i pasienter som trenger hjelp. Han er interessert i friske pasienter som han kan tjene penger på.

Tillitvekkende fastlege.

Har hatt Dr. Kordahl som fastlege i 15 år, og har fått et meget godt intrykk av ham.
Tok raskt affære ved en antatt hjerneblødning, og fikk meg operert samme dag.
Viktig med en fastlege som har din historie i sitt arkiv.