Niels Erik Landmark

Autorisasjon (1990)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Meget fornøyd med Landmark

Landmark har vært min fastlege gjennom to svangerskap og for mine to barn, og jeg er svært fornøyd. Vi har følt oss trygge og ivaretatt, og han fremstår som en meget kompetent lege. Det er en stor fordel at legesenteret har legevakttjeneste for akuttimer, den fungerer svært bra.

Jeg må nå bytte fastlege pga flytting, men gjør det ikke med lett hjerte.

Veldig fornøyd over flere år!

Dr. Landmark gjør alltid en omhyggelig vurdering av symptomer, og er veldig løsningsorientert. Han lytter, han er våken og interessert. Absolutt profesjonell og effektiv. Har fått hjelp av han som har endret min tilværelse fra vanskelig til fin og normal.
Han er tillitsfull og meget nøyaktig.

Veldig fornøyd

Den mest effektive legen jeg har vært borti.

Jeg ble stående i kø og kom 15 min for sent. Ga beskjed i skranken jeg var sent ute og fikk beskjed at jeg da kun fikk 3-4 minutter. På de minuttene fikk vi tatt ting min tidligere lege ikke hadde rukket på en dobbeltime. Ble henvist rett til lab`en, de ropte meg opp før jeg rakk å gå dit, videre på EKG åpnet døren og ropte meg opp i det jeg gikk ut av lab`en. Mulig uvanlig heldig, men likevel en effektivitet mitt gamle legesenter ikke hadde greid med dobbel bemanning og tomt kontor.

Topp karakter både av lege og legekontor (Din Lege AS). Også pluss for timebestilling pr SMS og selvbetjent betalingsterminal.

Veldig bra!

Utrolig sympatisk og tar tak i ting.
Rett på sak og gode råd.

Suveren fastlege

Dyktig, interessert og effektiv. Rett på sak, i en hyggelig tone.
Ulempen med dette legesenteret er tilgjengeligheten. De tar ikke telefonen og kommer man får en gangs skyld igjennom er det åpenbart at pasienter er hår i suppa for resepsjonsdamene.