Niels Erik Landmark

Autorisasjon (1990)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Niels Erik Landmark er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Niels Erik Landmark

Flott lege på alle mulige måter

Behagelig, hyggelig og lyttende, akkurat slik en fastlege skal være. Er ikke ofte hos fastlegen min, men har konsekvent vært fornøyd de gangene jeg har måttet ta turen dit.

Dyktig og imøtekommende

En dyktig og imøtekommende fastlege. Har hatt mange gjennom årene og opplever dr. Landmark som den beste. Vennlig, lyttende og profesjonell. Tiltalende lokaler og dyktige sykepleiere. Svært lite ventetid hos "Din Lege". Bekvemt med parkeringen utenfor og apotek i samme bygning.

Den beste legen ever!

Landmark er en lege som kan faget sitt, og som tør å si i fra! God service og lite bryåkratisk. Flink til å lytte

Ufyselig lege!

Måtte finne meg en ny fastlege etter at jeg var blitt listepasienten til denne legen da min tidligere kvinnelige fastlege sluttet ved senteret. Dette var en lege som ikke var interessert i å videreføre behandlingsopplegg som jeg allerede hadde hatt god effekt av i mange år, det endte med stor fortvilelse for min del å måtte "krangle" med legen.
Faktisk fikk han meg til å gråte, og jeg gikk fra legekontoret i protest. Grusomt å oppleve en lege hvor makten var på hans side, og ikke i "samråd" med pasienten.

Landmark

Synes han virker svært uengasjert...han og jeg har ekstremt dårlig kjemi ( Da ligger vel feilen også hos meg. Før kunne jeg glede meg til en time hos fastlegen min (kvinnelig), men nå gruer jeg meg veldig.
Imidlertid : Han gjør det han skal.og han er pliktoppfyllende.
Konklusjon: Må skifte fastlege.
Legekontorets service er upåklagelig.