Thor Helge Langsholdt

74 av 1950

Thor Helge Langsholdt er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Flink, dyktig

Jeg har brukt Langsholdt i over 30 år, kjenner meg ikke igjen i en del beskrivelser av han her. Jeg opplever han som dyktig, forståelsesfull og mennesklig lege. Får alltid hjelp hos han.

Hyggelig, effektiv og flink

Jeg er veldig fornøyd med Langsholdt! Har gått til han siden jeg flyttet til Oslo for over ti år siden, og han har fulgt meg i to svangerskap. Flink på svangeskapsoppfølging, og tok seg ekstra god tid i mitt siste svangerskap som var langt tøffere enn det første, der han hjalp meg med å vurdere ulike tiltak og finne ut hva som var bra for meg. Også veldig gunstig med drop-in-ordning som skaffer deg time på dagen. Han er også ganske "raus", gjennom at han ofte lar ting være gratis hvis han kan putte det inn under f.eks svangerskapsoppfølging selv om det egentlig ikke er det. Nå har jeg flyttet, slik at det egentlig ikke er så gunstig å dra innom dette legekontoret lengre, men jeg kvier meg for å bytte lege, fordi jeg er så fornøyd!.

God og grundig

Langsholdt har fulgt meg og familien i tyve år. Han har vært grundig og han har vært en lege å stole på i tøffe tider.
Legesekretæren er også et flott menneske.

Grundig og kunnskapsrik

Thor Helge Langsholdt har vært min fastlege siden 1. februar 2012. Det første han gjorde var å sende meg på en slags Tour de Medisin – så jeg ble sjekka for det meste. Trygt og greit. Siden har han fulgt meg opp med alle mine ting. Han er alltid blid og imøtekommende, jeg får aldri følelsen av at han har liten tid til meg. Og kommer meg ofte i forkjøpet med regelmessig oppfølging av prøver og vaksiner gjennom året.

Veldig bra

Legen er imøtekommende, kunnskapsrik, lyttende og hjelpsom.
Føler at jeg har fått veldig bra oppfølging.