Thor Helge Langsholdt

74 av 1950

Thor Helge Langsholdt er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Kunnskapsrik og hjelpsom

Dr, Langsholdt har vært min fastlege de siste 7 årene. Han er veldig kunnskapsrike og behandler alltid mine barn og meg selv i god tid og med medfølelse. Jeg er veldig fornøyd med omsorgen jeg mottar fra ham. Også hans sykepleier, Sara er alltid veldig hjelpsomme og hyggelige.

Kunnskapsrik, trygg og lett tilgjengelig

Langsholdt har vært min fastlege i mange år. Kunnskapsrik, lett tilgjengelig, meget god oppfølging bl.a til kontroller, rask henvisning til spesialist ved behov

Langtidspasient

Jeg har vært pasient hos Dr. Langsholdt ca 15 år og er strålende fornøyd med tilgjengelighet, oppfølging og kontorbesøk. Rett frem og omgjengelig med litt humor.
Det må også nevnes att han har en utrolig koselig legesekretær.

Støttende Trygg Kunskapsrik lege som gir med den omsorg jeg trenger.

God tilgjengelighet, droppinn timer som passer meg bra for enkle konsultasjoner.
Brukt Langsholdt i mange år som min fastlege.
Jeg har en meget god kommunikasjon med legen, blir fulgt opp for mine plager og får tilsendt rekvisisjoner når det skal være kontroller.
Blir henvist til spesialist ved behov.

Kunskapsrik

Har brukt Langsholdt siden 89 og er meget fornøyd med å ha ham som fastlege. Han henviser til spesialhelsetjenesten ved behov. Han er meget tilgjengelig, dropp inn timer" og ellers kan man bestille time om man ønsker mer tid ved konsultasjonen. Han følger opp der det er riktig. Han hører etter, diskuterer gjerne og gir alternativer der dette er mulig.