Thor Helge Langsholdt

72 av 1950

Thor Helge Langsholdt er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thor Helge Langsholdt

Her skulle det gå fort

Jeg har bare vært innom Langsholdt én gang, men det var ikke den beste opplevelsen. Jeg har hatt allergier i mange, mange år og vet akkurat hva som funker, men han sa rett ut at nei, det får jeg ikke her. Han ga meg noen nye greier som i beste fall har fungert middels.

Jeg nevnte også noen andre problemer, men da virket det som om han var ferdig med meg for dagen og det var på tide med neste pasient.

Ikke noen krise-lege, men jeg ønsker meg en lege som i det minste respekterer at jeg har mer erfaring med mine problemer enn han har.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har gått til Langsholdt i noen år nå, og finner han som en støttende, forståelsesfull og dyktig lege.

Fra jeg kom til han, har jeg slitt med en autoimmun sykdom som kom på et veldig feil tidspunkt. Langsholdt har så langt det har vært mulig, støttet meg i min «kamp» mot nav og hjulpet godt med henvisninger til spesialhelsetjenesten og andre meget krevende saker

Lyttende og respektfull

Jeg har hatt Langsholdt som min fastlege i de senere år. Jeg er svært godt fornøyd. Han tar ting på alvor, er lyttende og respektfull. Han er særs god på oppfølging. Drop in er suverent !

Meget bra lege

Jeg har brukt Dr. Langsholdt siden tidlig 90 tall og er svært fornøyd. Han har behandlet meg for mange forskjellige sykdommer opp gjennom årene. Hadde jeg ikke vært fonøyd hadde jeg jo byttet lege slik man har adgang til.

Kjempedyktige fastlege som bryr seg

Har hatt dr. Langsholdt som lege i 5 år og er kjempefornøyd med jobben han gjøre. Han henviser raskt og enkelt men er også veldig kunnskapsrike så kan hjelpe deg med en gang. Han er også fantastisk til å følge opp når man går gjennom sårbare tider (psykisk og fysisk). Jeg syns at drop in er genialt- man får alltid ser ham på dagen og ventetiden er ikke noe dårligere enn i andre legekontor. Har veldig bra kjemi med ham og anbefaler ham høyst!!