Anne Karin Lysen

Autorisasjon (2008)

Anne Karin Lysen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Kunnskapsrik, lyttende og overser aldri en plage

En fantstisk fastlege. Varm, men profesjonell. Kunnskapsrik, og tar seg tid til å lytte på tross av tidsklemma som fastleger ofte opplever. Tester heller en gang for mye enn for lite. Anbefales på det sterkeste

Kunnskapsrik og kreativ til å finne gode løsninger!

Kunnskapsrik lege jeg sterkt kan anbefale! Bryr seg ordentlig om pasienten og følger godt opp

Kan være 2-3 ukers ventetid

Hun så meg aldri

Hadde denne fastlegen for noen år siden. Jeg måtte bytte lege for å få hjelp. Jeg var utbrent men ble aldri sett eller hørt med det som problem og årsak for alle de plagene jeg slet med da. Hun tok seg aldri tid til å lytte, opplevdes som hun stresset med å avslutte hver time raskets mulig. Likevel oppfordret hun til å komme igjen «om problemet vedvarte», men neste time ble akkurat samme hastverk. Jeg rakk aldri å si mer enn et stikkord før hun tok over, gjorde en test, gav et råd og signaliserte at timen var over.

Helhetlig, interessert og grundig

Lysen fremstår interessert og grundig. Hun stiller gode spørsmål, er til stede og tenker helhet. Følger tett opp og gir god informasjon.

Grundig, lyttende og forståelsesfull

Dr Lysen er en svært god fastlege. Hun er grundig, dyktig, forståelsesfull og lytter til pasienten. Hun er pro aktiv og samvittighetsfull og viser ekte omsorg og ønske om å hjelpe. Jeg er superfornøyd med henne.