Anne Karin Lysen

Harbitzalleen Legesenter AS

Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Anne Karin Lysen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Vennlig, ryddig og løsningsorientert fastlege

Dr. Lysen er rask og vennlig. Hun leter etter løsninger på problemer og er imøtekommende mht plager og evt smerter.

Betal og gå

Enhver yrkesgruppe og enhver ansatt arbeider for å tjene penger. I serviceyrker er noe av "servicen" faktisk det å tilstrebe å skjule at en jobber hovedsakelig for å tjene penger. Også å skjule at en helst ønsker å få unna pasientene raskest mulig. Anne Karin fremstår veldig hyggelig og blid, men i stedet for å lytte til hva jeg egentlig er bekymret for, forklarer hun grundig noe helt annet, tar meg i hånden og sier takk for nå. Etter å ha hatt et par 5-minutters konsultasjoner med medisinsk leksikon, gir jeg opp og bytter fastlege.

Utrolig dyktig og omsorgsfull

En av de beste fastlegene jeg har møtt. Hun tar meg på alvor, lytter og gjør alt hun kan for å hjelpe. Smilende, trygg og god. Anbefaler henne til alle mine venner og bekjente.

Bra lege!

Har egentligen inte haft henne så länge men trivs super hos min lege och legesenter. Alla är trevliga och bra team. Hon är väldigt flink och lyssnar på en. Nackdelen är att det är väldigt lång väntetid och när man väl har time så känns det väldigt stressig och som man bara har 10min. Men kan starkt rekomendera denna läkaren.

Beste legen jeg har hatt

Anne Karin
Hun er veldig flink.
Får best mulig hjelp.
Hyggelig og profesjonell.
Seriøst .
Meget grundig og løsningsorientert.

Med vennlig hilsen til henne