Anne Karin Lysen

Harbitzalléen Legesenter A/S

2008

Harbitzalléen Legesenter A/S Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo
Anne Karin Lysen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Opptatt og forsinket

Dessverre føler man ikke at de problemene man kommer med er viktige nok for at man får tilstrekkelig tid for en skikkelig undersøkelse. Når man bruker ekonsultasjon får man en faktura for hvert spørsmål. Det er skuffende.

Å vente 20 min for å komme inn er uakseptabelt.

Effektiv og profesjonell fastlege

Lysen er dyktig i sin jobb, hvor hun gjerne forklarer visse fagbegreper og til og med tegner en modell (hvis jeg ikke forstår sykdomsbegrepet). Dessuten er hun svært god på å følge opp ting fra tidligere timer som jeg egentlig har glemt av. Muligens en av de beste fastlegene jeg har hatt! Effektiv og proff.

Flink lege men fy for sekretærene

Er super fornøyd med min lege hun tar seg tid og er engasjert. Problemet er de sure damene på telefon de er små frekke lytter ikke, er så jeg gruer meg hver gang jeg må ringe og booke tid. Det er dumt for ellers ett topp legesenter.

Vennlig, ryddig og løsningsorientert fastlege

Dr. Lysen er rask og vennlig. Hun leter etter løsninger på problemer og er imøtekommende mht plager og evt smerter.

Betal og gå

Enhver yrkesgruppe og enhver ansatt arbeider for å tjene penger. I serviceyrker er noe av "servicen" faktisk det å tilstrebe å skjule at en jobber hovedsakelig for å tjene penger. Også å skjule at en helst ønsker å få unna pasientene raskest mulig. Anne Karin fremstår veldig hyggelig og blid, men i stedet for å lytte til hva jeg egentlig er bekymret for, forklarer hun grundig noe helt annet, tar meg i hånden og sier takk for nå. Etter å ha hatt et par 5-minutters konsultasjoner med medisinsk leksikon, gir jeg opp og bytter fastlege.