Anne Karin Lysen

Autorisasjon (2008)

Anne Karin Lysen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Dyktig lege

Har hatt henne som lege i ca 4 år. Ofte litt forsinket, men til gjengjeld opplever jeg å bli sett og at hun tar seg tid til meg. Har fått god og riktig behandling av henne, samt oppfølging i etterkant når det er behov for det. Effektiv og flink lege som jeg gjerne anbefaler andre.

Suveren og grundig

Ei som kan det meste, utfører undersøkelser og enkle inngrep på en trygg måte. Hun gir seg ikke før hun finner ut hva som kan være årsak til sykdom. Suveren oppfølging. Faglig sterk

Omsorgsfull og svært faglig dyktig

Jeg har hatt Anne Karin Lysen som fastlege i 4 år og er strålende fornøyd! Hun er empatisk og omsorgsfull, og tar seg tid til å lytte. Hun er faglig svært dyktig, løsningsorientert, effektiv og presis. Denne dama har integritet og fag-stolthet! Etter at jeg flyttet har jeg mellom 30-50 min reisevei både fra jobb (og også hjemmefra) til legesenteret på Skøyen, jeg beholder likevel Anne Karin som fastlege og håper jeg kan få ha henne som fastlege i mange år fremover!

Grei nok

Lysen er en ganske ok lege, hun forklarer begreper man som pasient nok ikke vet hva er.

Hun er ikke den enkleste å skulle snakke med da jeg føler hun dessverre noen ganger ikke vil løse eller undersøke problemene man som pasient kommer med. Føler dessverre at jeg må "overtale" hun til å henvise videre for mer grundigere undersøkelser.

Har alltid måtte vente minst 5-10 minutter før jeg får kommer inn, har jeg time 14:20 så kommer jeg aldri inn til legen før 14:30...

ikke min type lege

Har vært hos henne noen ganger, i tillegg til å ha benyttet vikarer. Jeg opplever at hun har svært liten tid, og kan være sur. Benytter meg heller av vikarene hennes enn henne. I tillegg er de som sitter i resepsjonen uhyggelige og sure. Alle spørsmål man stiller er dumme, og man merker at de ikke bryr seg. Dette drar også opplevelsen veldig mye ned. Også utrolig lang ventetid på å få time.