Anne Karin Lysen

Harbitzalléen Legesenter A/S

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Karin Lysen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

ikke min type lege

Har vært hos henne noen ganger, i tillegg til å ha benyttet vikarer. Jeg opplever at hun har svært liten tid, og kan være sur. Benytter meg heller av vikarene hennes enn henne. I tillegg er de som sitter i resepsjonen uhyggelige og sure. Alle spørsmål man stiller er dumme, og man merker at de ikke bryr seg. Dette drar også opplevelsen veldig mye ned. Også utrolig lang ventetid på å få time.

Opptatt og forsinket

Dessverre føler man ikke at de problemene man kommer med er viktige nok for at man får tilstrekkelig tid for en skikkelig undersøkelse. Når man bruker ekonsultasjon får man en faktura for hvert spørsmål. Det er skuffende.

Å vente 20 min for å komme inn er uakseptabelt.

Effektiv og profesjonell fastlege

Lysen er dyktig i sin jobb, hvor hun gjerne forklarer visse fagbegreper og til og med tegner en modell (hvis jeg ikke forstår sykdomsbegrepet). Dessuten er hun svært god på å følge opp ting fra tidligere timer som jeg egentlig har glemt av. Muligens en av de beste fastlegene jeg har hatt! Effektiv og proff.

Flink lege men fy for sekretærene

Er super fornøyd med min lege hun tar seg tid og er engasjert. Problemet er de sure damene på telefon de er små frekke lytter ikke, er så jeg gruer meg hver gang jeg må ringe og booke tid. Det er dumt for ellers ett topp legesenter.

Vennlig, ryddig og løsningsorientert fastlege

Dr. Lysen er rask og vennlig. Hun leter etter løsninger på problemer og er imøtekommende mht plager og evt smerter.