Anne Karin Lysen

Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Karin Lysen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Flink lege men fy for sekretærene

Er super fornøyd med min lege hun tar seg tid og er engasjert. Problemet er de sure damene på telefon de er små frekke lytter ikke, er så jeg gruer meg hver gang jeg må ringe og booke tid. Det er dumt for ellers ett topp legesenter.

Vennlig, ryddig og løsningsorientert fastlege

Dr. Lysen er rask og vennlig. Hun leter etter løsninger på problemer og er imøtekommende mht plager og evt smerter.

Betal og gå

Enhver yrkesgruppe og enhver ansatt arbeider for å tjene penger. I serviceyrker er noe av "servicen" faktisk det å tilstrebe å skjule at en jobber hovedsakelig for å tjene penger. Også å skjule at en helst ønsker å få unna pasientene raskest mulig. Anne Karin fremstår veldig hyggelig og blid, men i stedet for å lytte til hva jeg egentlig er bekymret for, forklarer hun grundig noe helt annet, tar meg i hånden og sier takk for nå. Etter å ha hatt et par 5-minutters konsultasjoner med medisinsk leksikon, gir jeg opp og bytter fastlege.

Utrolig dyktig og omsorgsfull

En av de beste fastlegene jeg har møtt. Hun tar meg på alvor, lytter og gjør alt hun kan for å hjelpe. Smilende, trygg og god. Anbefaler henne til alle mine venner og bekjente.

Bra lege!

Har egentligen inte haft henne så länge men trivs super hos min lege och legesenter. Alla är trevliga och bra team. Hon är väldigt flink och lyssnar på en. Nackdelen är att det är väldigt lång väntetid och när man väl har time så känns det väldigt stressig och som man bara har 10min. Men kan starkt rekomendera denna läkaren.

Beste legen jeg har hatt

Anne Karin
Hun er veldig flink.
Får best mulig hjelp.
Hyggelig og profesjonell.
Seriøst .
Meget grundig og løsningsorientert.

Med vennlig hilsen til henne

Dyktig og omsorgsfull lege

Hun er flink og lytte og tar meg på alvor. Nøyaktig og opptatt av at jeg får best mulig hjelp.
Kan anbefale henne til andre.

Aldri møtt denne legen, men.

Jeg byttet over til henne da jeg jobber på Lysaker. Har aldri møtt denne legen siden hun har vært i mammapermisjon siden jeg byttet. Jeg har derimot fått en annen vikar ved navnet Janine Karlstø og må si at jeg er meget fornøyd med henne. Alltid kort ventetid og hun tar ting på alvor.

En liten ting jeg har reagert litt på er at telefonlinjen åpner kl 0830. Jeg hadde en time kl 08 og fikk ikke sagt ifra at toget mitt var forsinket og dette resulterte med at jeg fikk svært lite tid med legen.

Lang ventetid, er ofte borte og har vikar.

Det er ikke lett å få time hos denne legen når det er ting som haster litt, dårlig oppfølging har jeg også opplevd her.
Enkelte av sekretærene burde muligens skifte yrke, da de er uforskammde og veldig lite imøtekommende.

-skuffet over vikar

Jeg byttet fastlege da den lå ca. ett minutt fra min jobb og hjem. Det kan godt være at Lysen er en god lege, men det har jeg ikke fått sjansen til å oppleve siden en vikar har jobbet for henne siden jeg byttet.

Utrolig lang ventetid! - Venter alltid minst to uker for å få en time, uansett hva jeg det gjelder blir jeg bare bedt om å gå til legevakten hvis det er "så viktig". Opplever ofte spydig og ubehagelig tone fra noen av de ansatte i resepsjonen. Min familie som deler legekontor har også opplevd dette flere ganger.

Føler at når jeg endelig kommer til legen blir jeg ikke tatt seriøst, uansett symptomer og virus blir alt redusert til "stress eller forkjølelse", til tross for at man får veldig kort tid inne hos legen. Jeg har tatt 6 blodprøver, men mottar bare SMS om resultater, ingen personlig møte og gjennomgang.

Jeg ba om en sykemelding for kort tid siden da jeg ikke klarte å jobbe, fikk beskjed om at jeg ikke kunne få dette over telefonen til tross for at det var merkbart at jeg nesten ikke hadde stemme, ble bedt om å kontakte legen kl.08.30 for hastetime, noe jeg gjorde, men ble da igen bedt om å vente til kl.14:00 på dagen, til slutt fikk jeg heldigvis en dags sykemelding, men satt igjen med en følelse av at jeg ikke var trodd på, eller tatt seriøst.

Janine virker veldig hyggelig når man først får time, men jeg velger nå å bytte lege da legebesøk alt for ofte har blitt en veldig negativ opplevelse.

Elendig sekretariat

Først må jeg si at Dr. Lysen er en flink lege, som lytter til pasientene sine. Nest må jeg si at de som tar telefonen er grusomme å komme i kontakt med. Jeg kan dessverre komme med flere eksempler på hvor vanskelig det er å få time der. Sykemelding kan du få et par uker etter du har vært syk. Påfylling av medisin til spedbarnet ditt (mot trøske) kan vel også vente et par uker for akutt-timene er fyllt (i to uker ja).

Ikke bra

Ble sendt til henne da jeg fikk et akutt.behov når min vanlige fastlege jaregg ikke var tilgjengelig.virket uengasjert og var ikke i nærheten av løsningen på problemet,da jeg ikke hørte mere ringte jeg henne men fikk beskjed om at hun hadde ikke mere å gjøre med meg sålenge fastlegen var tilbake(noe jeg faktisk ikke da visste) småfrekk spør du meg.venter gjerne på vanlig lege enn å benytte hun igjen

Den beste legen jeg har hatt

Hadde eldre mannlig lege der jeg bodde før, og da jeg flyttet til Oslo trodde jeg at det var det jeg ville ha. Etter å ha gått til min nye lege tre ganger var jeg utrolig fortvilet. Følte han ikke hørte på meg i det hele tatt og var i ferd med
å gi opp.

Fikk Anne Karin anbefalt av en venn, og byttet med en gang. Noe jeg er utrolig glad for. Hun er alltid blid og positiv. Lytter til problemene mine, tester meg for det meste, og oppdages det avvik på blodprøvene følges det opp med nye prøver og henvisninger. Jeg føler meg helt trygg på at hun skal løse problemet mitt når jeg drar dit, og har aldri vært skuffet når jeg går ut derfra. Det er tidvis litt ventetid, men jeg er en tålmodig type som ikke har problemer med å vente litt, og hun er absolutt verdt ventetiden. Håper jeg kan ha henne som fastlege til hun går av med pensjon til tross for at jeg bor på andre siden av byen og har lang reisevei.

Veldig fornøyd

Jeg synes hun er veldig grundig og flink til å forklare. Jeg stoler på hennes vurdering. Hun tar seg tid til å bli ferdig, men veldig streng på tiden. Hun vil ikke gå over tiden slik at neste time blir forskjøvet.Litt irriterende hvis det betyr at jeg må bestille ny time for problem nummer to, men fordelen veier opp for dette da timen til gjengjeld pleier å starte ganske presist.

Oppfatter at hun er interessert i å finne beste løsning for meg. Hun er hyggelig og profesjonell.

Ventetiden kan være noe lang, så børplanlegge legetime i god tid.

Lite fornøyd

Får følelsen av at hun ikke tar meg og mine problemer seriøst. Har en litt ovenpå og ned holdning.
Vurderer å gå tilbake til gammel fastlege til tross for en mye lenger reisevei..

Friendly and Approachable

I don't speak norsk and she is able to converse with me in English. She is easy to talk to and takes her job seriously.

I had two experiences with drawing blood for testing in the clinic and encountered two different nurses. One was very good in minimizing pain and fast while the other was really BAD.

Meget grundig

Meget grundig og løsningsorientert. Gir klare tilbakemeldinger og anbefalinger. Engasjerer seg i pasienten. Tar seg tid til å forklare kompliserte medisinske sammenhenger.

Bra lege

Jeg synes Anne Karin er flink. Hun er veldig seriøs (har ikke masser av humor) så det kan være litt skummelt å brette ut om probleme sine, men derimot så synes jeg hun er veldig seriøs på å prøve å finne ut av løsninger til mitt problem. Legekontoret har lite ventetid i telefon og når man booker time. De kunne vært flinkere på å være litt mer smilende og forståelsesfulle men i det store bildet er jeg fornøyd.

Ikke veldig fornøyd

Føler ikke legen tar meg seriøst og hører på problemene mine. Viser ikke prøven noe galt blir det heller ikke tatt mer tak i problemet.

Veldig flink lege som faktisk hører på deg

Har bare gode erfaringen med denne legen og legesenteret. Det er ofte lite ventetid når du ringen. På det meste var det kanskje et par dager, men da hadde jeg også sagt at det ikke hastet, og det var influensasesong. Legesenteret har mulighet til å ta blodprøver, som er fint.

Legen hører på deg og ta deg seriøst. Hun er veldig løsningsorientert og prøver ikke å kvitte seg med deg etter fem minutt.