Anne Karin Lysen

Autorisasjon (2008)

Anne Karin Lysen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Beste legen!!! Anbefales på det sterkestev

Anne Karin er den beate fastlegen jeg har hatt i hele livet! Hatt henne over fem år nå og er så fornøyd med henne. Bra personal, vennlige og hjelpsome.
Legen bruker god tid på å finne ut det som plaget meg. Graver og graver..

Kjempe god lege

Har hatt henne som fastlege i 4 år nå og er svært fornøyd med Anne Karin. Hun er opptatt av at du skal ha det bra, og gjør det hun kan for å finne ut av det som plager deg. Det er derimot lang tid mellom tilgjengelige timer, men ved akutt så har man fått kommet raskt inn. Hun hjalp meg med dyp depresjon og angst, og viste stor forståelse for min lidelse. Anbefaler legen skjønt jeg må legge til at det er et stort minus at det er lang ventetid på tilgjengelig legetime. Om du har enkle plager eller spørsmål svarer hun raskt på ekonsultasjon.

Dyktig lege

Har hatt henne som lege i ca 4 år. Ofte litt forsinket, men til gjengjeld opplever jeg å bli sett og at hun tar seg tid til meg. Har fått god og riktig behandling av henne, samt oppfølging i etterkant når det er behov for det. Effektiv og flink lege som jeg gjerne anbefaler andre.

Suveren og grundig

Ei som kan det meste, utfører undersøkelser og enkle inngrep på en trygg måte. Hun gir seg ikke før hun finner ut hva som kan være årsak til sykdom. Suveren oppfølging. Faglig sterk

Omsorgsfull og svært faglig dyktig

Jeg har hatt Anne Karin Lysen som fastlege i 4 år og er strålende fornøyd! Hun er empatisk og omsorgsfull, og tar seg tid til å lytte. Hun er faglig svært dyktig, løsningsorientert, effektiv og presis. Denne dama har integritet og fag-stolthet! Etter at jeg flyttet har jeg mellom 30-50 min reisevei både fra jobb (og også hjemmefra) til legesenteret på Skøyen, jeg beholder likevel Anne Karin som fastlege og håper jeg kan få ha henne som fastlege i mange år fremover!