Anne Karin Lysen

Autorisasjon (2008)

Anne Karin Lysen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Meget grundig

Meget grundig og løsningsorientert. Gir klare tilbakemeldinger og anbefalinger. Engasjerer seg i pasienten. Tar seg tid til å forklare kompliserte medisinske sammenhenger.

Bra lege

Jeg synes Anne Karin er flink. Hun er veldig seriøs (har ikke masser av humor) så det kan være litt skummelt å brette ut om probleme sine, men derimot så synes jeg hun er veldig seriøs på å prøve å finne ut av løsninger til mitt problem. Legekontoret har lite ventetid i telefon og når man booker time. De kunne vært flinkere på å være litt mer smilende og forståelsesfulle men i det store bildet er jeg fornøyd.

Ikke veldig fornøyd

Føler ikke legen tar meg seriøst og hører på problemene mine. Viser ikke prøven noe galt blir det heller ikke tatt mer tak i problemet.

Veldig flink lege som faktisk hører på deg

Har bare gode erfaringen med denne legen og legesenteret. Det er ofte lite ventetid når du ringen. På det meste var det kanskje et par dager, men da hadde jeg også sagt at det ikke hastet, og det var influensasesong. Legesenteret har mulighet til å ta blodprøver, som er fint.

Legen hører på deg og ta deg seriøst. Hun er veldig løsningsorientert og prøver ikke å kvitte seg med deg etter fem minutt.