Anne Karin Lysen

Autorisasjon (2008)

Anne Karin Lysen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Karin Lysen

Ikke bra

Ble sendt til henne da jeg fikk et akutt.behov når min vanlige fastlege jaregg ikke var tilgjengelig.virket uengasjert og var ikke i nærheten av løsningen på problemet,da jeg ikke hørte mere ringte jeg henne men fikk beskjed om at hun hadde ikke mere å gjøre med meg sålenge fastlegen var tilbake(noe jeg faktisk ikke da visste) småfrekk spør du meg.venter gjerne på vanlig lege enn å benytte hun igjen

Den beste legen jeg har hatt

Hadde eldre mannlig lege der jeg bodde før, og da jeg flyttet til Oslo trodde jeg at det var det jeg ville ha. Etter å ha gått til min nye lege tre ganger var jeg utrolig fortvilet. Følte han ikke hørte på meg i det hele tatt og var i ferd med
å gi opp.

Fikk Anne Karin anbefalt av en venn, og byttet med en gang. Noe jeg er utrolig glad for. Hun er alltid blid og positiv. Lytter til problemene mine, tester meg for det meste, og oppdages det avvik på blodprøvene følges det opp med nye prøver og henvisninger. Jeg føler meg helt trygg på at hun skal løse problemet mitt når jeg drar dit, og har aldri vært skuffet når jeg går ut derfra. Det er tidvis litt ventetid, men jeg er en tålmodig type som ikke har problemer med å vente litt, og hun er absolutt verdt ventetiden. Håper jeg kan ha henne som fastlege til hun går av med pensjon til tross for at jeg bor på andre siden av byen og har lang reisevei.

Veldig fornøyd

Jeg synes hun er veldig grundig og flink til å forklare. Jeg stoler på hennes vurdering. Hun tar seg tid til å bli ferdig, men veldig streng på tiden. Hun vil ikke gå over tiden slik at neste time blir forskjøvet.Litt irriterende hvis det betyr at jeg må bestille ny time for problem nummer to, men fordelen veier opp for dette da timen til gjengjeld pleier å starte ganske presist.

Oppfatter at hun er interessert i å finne beste løsning for meg. Hun er hyggelig og profesjonell.

Ventetiden kan være noe lang, så børplanlegge legetime i god tid.

Lite fornøyd

Får følelsen av at hun ikke tar meg og mine problemer seriøst. Har en litt ovenpå og ned holdning.
Vurderer å gå tilbake til gammel fastlege til tross for en mye lenger reisevei..

Friendly and Approachable

I don't speak norsk and she is able to converse with me in English. She is easy to talk to and takes her job seriously.

I had two experiences with drawing blood for testing in the clinic and encountered two different nurses. One was very good in minimizing pain and fast while the other was really BAD.