Harald Eik Løvland

Autorisasjon (1985)

Harald Eik Løvland er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Eik Løvland

flink lege- for dårlig tid og kontroll.

Langt ventetid, måte avlyse to ganger fordi han kom for sent, på grunn av han tok imot for mange pasienter.

I tillegg måte jeg betaler for en time jeg hadde bestilt, da sekretærene sa at jeg hadde en avtale en time tidligere. (Elendig service).

Bra lege!

God lege man kan stole 100% på. Faglig og menneskelig dyktig. Men dette blir dessverre noen ganger overskygget av enkelte sekretærer der som er veldig lite imøtekommende, og som setter spørsmålstegn ved hvor syk er du egentlig? Har ved flere anledninger blitt avvist, selv med små barn, på tross av at de har såkalt akutte timer som du kan bestille. Virker som det er altfor mange pasienter pr lege og har flere ganger ventet over 1 time før jeg får komme inn. Men fordi legen er så dyktig trekker jeg ikke mer enn en stjerne

Bra lege!

Dr. løvland er en superdyktig lege, som jeg har brukt hele livet, da mamma hadde han når jeg ble født, en lege som tar deg på alvor, og sender vidre om han ikke vet hva han skal gjøre, eller brått ringer deg kl 8 på kvelden fordi han nettop har kommet hjem fra et kurs, hvor han har brukt deg som eksempel, og fått inspill på hvordan man kan løse problemet ditt, og ville dele det med deg med en gang! Jeg er veldig fornøyd med han.

Men legesenteret generelt, er vanskelig å ringe til, og sekreterene er ofte nebbete på telefonen, og når man er der som pasient, ser man gjerne hvorfor det er så vanskelig å få kontakt, neglelakken de tok på under forrige telefonsamtale med en annen pasient har jo ikke tørket enda!
skulle gjerne sett at de byttet ut sekretærene! men ellers fantastiske leger begge to på manglerud, de sammarbeider tett, og du vil få den hjelpen du trenger!

Flott lege som ser pasientene

Jeg har gått til Løvland fra 1990 frem til dags dato, til tross for at jeg har leilighet på andre siden av Oslo. Dette er en lege som ser sine pasienter helhetlig. Han jobber forebyggende ved å finne ut HVORFOR du evt er dårlig og finner løsninger ut i fra deg som person. Fantastisk lege.

rutine lege

Jeg kom til Løvland, som er min fast lege med låst rygg og vondt i mine føtter. Jeg fikk beskjed om å begynne å trene så vil det gå over. Fikk ikke sykemelding. Er veldig vanskelig å jobbe når man ikke kan stå rett opp og ned!

Ikke nok med det, men ble sittende å vente i 35 minutter uten info om hvorfor!

Skuffende.