Harald Eik Løvland

Autorisasjon (1985)

Harald Eik Løvland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Harald Eik Løvland

En fantastisk omtenksom lege

Dr Løvland har vært min lege i 18 år. han tar seg alltid tid til å høre, forklarer nøye og er alltid "tilstede". Følger også opp, gjerne med en tlf osv. Flyttet fra Manglerud for 15 år siden, men tviholder på han :-)

En lege som bryr seg!

Har hatt ham som fastlege i mange år, og kommer aldri til å bytte ham ut. Han tar meg alltid på alvor, han gjør alt for å finne kilden til sykdom, og han bryr seg genuint om deg som pasient. Han fokuserer på den pasienten han har der og da, han holder øyekontakt, lytter, kommer med innspill og gode råd, og han kan gjerne fortelle en historie eller bruke humor for å lette på stemningen om det trengs. Jeg føler meg sett og ivaretatt, og det betyr alt når man er syk.

Kunne aldri tenke meg å bytte !!

Har hatt han siden 1988, er kjempe fornøyd og har valgt å ikke bytte selv om jeg for 10 år siden flytta 10 mil unna. Det sier vel alt, de siste 6 årne har jeg fast hatt time 1 gang i mnd. Han følger meg opp 110% Han lytter og støtter deg !!

Oppdatert og imøtekommende lege

Løvland har pasienten i fokus hele tiden. Han lytter og tar pasienten på alvor. Flink til å følge opp og sjekke opp. En gang jeg hadde betennelse på øyet dobbeltsjekket han med en spesiallist på Ullevål får å være sikker på at jeg fikk riktig behandling. Dette er en lege du kan stole på.

Bra lege!

Uansett hvor mange som satt utenfor å ventet, så hadde han tid å høre på meg.
Ærlig og positiv lege, som ofte kom med historier for at man ikke skulle føle seg så ille. Byttet pga flytting, men skulle gjerne hatt han igjen som lege. Tar pasienten seriøst.