Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Dårlig tid og uinteressert

Generelt veldig dårlig inntrykk av Annikken. Hun virker uinteressert og har haster seg igjennom timen. Kjenner ofte at jeg gruer meg til å gå til timen etter at jeg har bestilt time, og sånn skal det ikke være når du trenger hjelp.

Anbefalles ikke

Stresset, respektløs, ser/hører deg ikke som patient, frekk, martyrisk bl.a. Hon burde ikke ha mer patienter enn hva hon har kapasitet til. Jeg har måtte ventet timesvis i venterommet da det alltid vart forsinket. En gang bad hon meg att hemte pizza til henne, efter att ha suttit og ventet lenge efter avtalet time. Da jeg i denne stund var i så pass dålig helse at jeg knapt kunde ta meg til legekontoret. Hon fikk en annen patient til at hemte pizzan åt henne da jeg ikke klarte det. Jeg borde ha bytt fastlege langt før jeg gjorde det, men jeg visste ikke bedre da jeg var som dårligest. Hade jag haft en annen og mer kompetent fastlege vid dette tidspunktet og dermed fått riktig hjelp fra begynnelsen, så er jeg overtyget om at helsen min hade varit mye bedre for lenge siden.

Fantastisk bra lege

Jeg har nettopp skiftet over til Magnat Legesenter og fått Annikken som fastlege. jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Utrolig sympatisk, lyttende og tilstede. Hun forsto hva jeg ønsket og har fulgt meg veldig bra opp i etterkant av legebesøk.

Ærlig og menneskelig

En flink lege som tar de riktige avgjørelsene for deg som pasient. Flink til å lytte.
Hatt denne legen nå i over 20 år og kan ikke tenke meg å bytte.

Svært dyktig, men overarbeidet.

Annikken Moer er en suverén fastlege, med veldig høy kompetanse, og stor empati. Hun sloss gjerne mot både NAV og helsevesenet på pasientens vegne, og gir seg ikke før hun får resultater.

Dessverre er hun nå tilknyttet Magnat, etter å ha vært selvstendig i mange år. Dette gjør at hun drukner i en hengemyr av særdeles usympatiske og lite løsningsorienterte resepsjonsdamer, og et tungrodd CRM-system som ikke kommer pasientene til gode. Ventetid, tilgjengelighet og regnskap blir problematisk, og flere opplever å bli sendt til inkasso selv med frikort eller etter betalt konsultasjon. Det hjelper heller ikke at Magnat benytter seg av Melin Collectors, ett av landets mest umedgjørlige inkassobyråer. Vær oppmerksom på dette, og spar på kvitteringer i lang tid etter besøk. Magnat viser liten vilje til å hjelpe deg med slike saker.

Dette forringer på ingen måte Annikken Moers fortreffelige innsats som lege, og det er et privilegium å være en av hennes pasienter.