Annikken Moer

Autorisasjon (1984)

Annikken Moer er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Annikken Moer

Den beste fastlegen jeg har hatt

Annikken Moer er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg føler virkelig at jeg blir tatt i mot med respekt når jeg kommer til henne, og hun strekker seg lenger enn det som man kan forvente av legen sin for å hjelpe. Veldig bra lege!

Beste legen!

Dr Moer har ofte noe ventetid spesielt hvis man har time på ettermiddagen. Hun var legen min også før fastlegeordningen, hatt henne i snart 20 år tenker jeg meg. Hun er fantastisk og jeg føler meg godt ivaretatt. Sender henvisninger og ordner opp! Grundig i arbeidet. Ringer på kveldstid om det er noe spesielt, bare for å forsikre eller bekrefte/avkrefte! Når hun gjør dette og jeg ser på klokken i etterkant blir jeg litt rørt over at hun har hatt en lang dag på kontoret men allikevel tar tid til å fortelle. Har noen ganger tenkt på å bytte lege til noen nærmere (bor i buskerud) men kommer nok ikke til det så
lenge hun fremdeles er i jobb :) God oppfølging ved svangerskap :) Beste legen!

Profesjonell og proaktiv

Dr. Moer, spesialist i allmennmedisin, ved Magnat fastlegesenter er en svært erfaren og profesjonell fastlege. Hun lytter og følger opp som avtalt og foreslår relevant oppfølging i samarbeid med spesialist og pasient. Hun har vært til uvurderlig hjelp i en krevende sykdomsperiode, og jeg kan ikke tenke meg noen annen fastlege. Anbefalse på det varmeste. Det er til tider noe ventetid, men det er det vel verdt.

den beste legen jeg har hatt

Hun er gull verdt, den beste legen.
Den som aldri gir seg.
Ja hun er ofte forsinket men det er bare fordi hun bruker tid på pasientene sine, lurt å bestille morgen time.
Er så glad for at hun har vært min fastlege i 35 år og nå min datters.

Men vanskelig å komme i kontakt med.

Uinteressert og uempatisk

Opplevde at hun ikke tok meg på alvor de to gangene jeg kom til henne (var i slutten av 20 årene/begynnelsen av 30-årene, generelt ved god helse og i en god jobb, uten sykdomshistorikk å snakke om). Siste gang kom jeg med en mulig idrettsskade i ryggen. Hun bagatelliserte smertene mine, og tross beskrivelse av skadeforløp fortsatt hun med "folk har jo ulik smerteterskel". Gikk ut derfra uten noe svar og ingen henvisning til noen spesialist. Skiftet fastlege, fikk ny time, henvisning til fysioterapeut og ble frisk etter grundig behandling. Bare mange uker senere enn om Moer hadde tatt meg på alvor. Hun var absolutt totalt uinteressert.